SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

karate shotokan

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1843

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 5048 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 107097
Siema!! Trenuje karate shotokan czy ten styl walki pomogł by mi jakos na ulicy.Jesli nie to dlaczego!!??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cavior Bushido24.pl
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 7168 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 46566
Hmm nie do konca rozumiem o co chodzi w temacie? Przydac Ci sie na ulicy może nawet szermierka(bo wyrabia refleks, zwinnośc, prace nóg, timing) czy biegi(to najbardziej-kondycja do ucieczki-i kondycja do walki ). Jeśli sie przykladasz, masz sparringi-to czemu mialoby nie pomoc? Są pewnie style które pomogą bardziej(boks, MT, BJJ), są takie, ktore pomogą mniej(Capoeira, Aikido)-ale w ten czy inny sposob pomoze każdy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 11379 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 47331
Duzo zalezy od Ciebie jak trenujesz jaka masz psyche itd i w jakim klubie jakie tam masz podejscie do treningu czy tylko pod zawody trenujecie czy tez pod ulice

Były moderator w Stylach Tradycyjnych Uderzanych i MMA oraz byly czlonek "Elity"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 487 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4585
Wydaje mi sie ze karate przyda ci sie na ulicy jak kazda inna SW.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 5048 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 107097
Ok!!Dzieki!!Pozdro!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SEMINARIUM AIKI JU JUTSU YOSEIKAN

Następny temat

Nadzieje wagi ciężkiej

Water