SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kaloryferek

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4651

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 55 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 419
Mam pytanko: Jakie mam w domciu cwiczenia robic zeby miec kaloryfer????
Wiem ze dobrze jest robic brzuszki i inne cwiczenia z obciazeniem, ale np. przy brzuszkach jakie mam miec obciazenie ???? nie chodzi mi o ile kąkretnie kg ale bardziej chciałbym wiedziec co mam trzymac i gdzie ????
chętnie dam soga za odpowiedz ale po 1) - nie iwem co to jest a po 2) nie wiem jak sie je daje
Wiem ze idiotyczne pytania zadaje ale kurka nie wiem tego naprawde.... :(
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3
Jak już wspomniałem te ćwiczenia robię od 2 tygodni codziennie i widać przyrost mięśni a co sie z tym wiąże mięśnie regenerują sie.Pozatym nawet w internecie pisze że trzeba to wykonywać codziennie inaczej nici z efektów.Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 325 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 12079
Soga nie możesz dać. Nie masz abonamentu.
Nie polecam ćwiczeń na brzuch z obciążeniem. Zostaw to zawodowcom.
Kaloryfer na brzuch pojawi się gdy będziesz tam miał mięśnie oraz co ważniejsze nie będzie ich przykrywał tłuszcz. Ćwiczenia na rozwój mięśni na pewno bez trudu znajdziesz w atlasie Michaila. Natomiast do spalenia tłuszczu potrzebne są biegi lub rowerek czy podobne ćwiczenie kilka razy w tygodniu 30-60 minut w średnim tempie oraz dieta(dieta nie oznacza nic prawie nie jeść tylko trzeba jeść z głową). Wymaga to dużo samozaparcia.
Grizzly




Zmieniony przez - sobkr w dniu 2003-10-28 17:27:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2893 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17953
jakbys nieumial zlokalizowac :
http://www.kulturystyka.pl/atlas/

SFD user ®

Get Big Or Die Tryin'

"Czekasz na swoją szansę, ale nikt ci jej nie da
Dopóki nic nie zrobisz i sam sobie będziesz schlebiał"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 55 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 419
Hmmm... No może jednak se odpuszcze te obciążenia ale ja i tak mam mało tłuszczu, a chciałbym wiedziec jakie jeszcze mozna cwiczenia robic W DOMU bo dostepu do siłowni nie mam:D
Dzieka za INFO :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2893 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17953
chyba jednak nie zlokalizowales ... :
http://www.kulturystyka.pl/atlas/brzuch.htm

SFD user ®

Get Big Or Die Tryin'

"Czekasz na swoją szansę, ale nikt ci jej nie da
Dopóki nic nie zrobisz i sam sobie będziesz schlebiał"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1716 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13338
na samym dole są ćwiczenia dla "domatora" z użyciem expandera i bez. Patrz uważnie !



pozdrawiam
+Cahir+

pozdrawiam
+Cahir+

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 55 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 419
Nio spox ale czego moge sie chwycic zamiast tego ciwiczenia w którym sie podciaga kolana do klaty ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 325 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 12079
Np. drążek w futrynie drzwi. Ok 25 zł.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
kładziesz sie na ziemi i unosisz nogi do stworzenia kata prostego z tulowiem

.:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:.
JAGODKA jest świetna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3
JA bym ci polecał szóstke weidera.Są to ćwiczenia na mięśnie brzucha które wykonuje się przez 42 dni.Osobiście to wykonuje.jestem przy 8 dniu i juz widze spore efekty.Fakt faktem ze nie jestem gruby i nie mam zbyt wiele tluszczu.Sprawdz w google i sprobój.Jak nie dasz rady to odpuscisz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 176 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6193
Ćwiczenie miesni brzucha codzien nie jest dobrym rozwiazaniem ponieważ miesnie nie maja czasu na regeneracje a tym samym słabo rosną,ja proponuje cwiczy je 2-3 razy w tygodniu.
Ja wykonuje taki zestaw na brzuch:
Brzuszki skosne 4po35
SKŁONY W LEŻENIU PŁASKO 4po40
SPINANIE”/UNOSZENIE KOLAN W LEŻENIU PŁASKO:2po60
Przerwy po miedzy seriami na poczatku 2minuty a z treningu na trening zmniejszamy o 5sekund.Gdy dojdziemy do 30 sekund to do każdej serii dokładamy po 5 powtórzeń i zwiekszamy czas przerw{izmniejszamy czas co trening jak poprzednio}

Jeśli moja wypowiedz w jakiś sposób ci pomogła kliknij www.pajacyk.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Serie przeplatane

Następny temat

słabe strzały...

nutloveb