SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta - ektomrofik 8 miesięcy stażu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1767

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1315
Witam jak w temacie, przychodzę z zapytaniem o jakieś nowe suple i urozmaicenie diety na masę. Aktualnie 195 cm / 94 kg na mono więc spadek pewnie bd do 92kg. Co polecacie ? dieta aktualna 4100 kca / 30%b, 50%w, %30t. Duży problem mianowicie waga stoi w miejscu a zjeść 4500 kca to nie lada wyzwanie ciężko mi czasem dodam, że jestem studentem. Mój cel to osiągnięcie wagi 110kg do końca lutego 2015 roku jak myślicie jest to realne ciężką pracą no i trzymaniem diety ?
Co do supli kiedyś brałem jedynie gainer 3kg trochę mi nie podchodził dziwnie się czułem po nim no ale waga skoczyła.
W załączniku parę zdjęć lecz nieaktualnych te spróbuje dołączyć do tematu niedługo. I do tego dołączam też prośbę z treningiem na rozbudowę klatki dodam, że miałem ją trochę zapadniętą lecz wychodzi powoli do przodu ale to strasznie długa i żmudna praca a jej objętość od 2-3 msc stoi w miejscu.







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1315
jezeli mi brakuje czasem kca polecacie jakas odzywke zeby sobie tym uzupelnic ? bo nie zawsze zdoalem te 4100 zjesc czasem jest to 3500 wiadomo zalezy od dnia i od czasu spedzonego na uczelni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący