SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

brak przyrostu siły

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 950

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15
Witam. temat zapodaje 2 raz bo nikt mi na poprzedni nie odpisał O.o.

od dłuższego czasu cwicząc na siłowni nie widze poprawy w przyroście siły. Cały czas jade na tym samym ciężarze w większości cwiczeniach.
Ćwiczę już ponad rok, mam 16 lat. Kiedyś cwicząc np. co tydzień zwiększałem ciężar bo ten był już dla mnie za lekki, teraz czasami mam nawet odwrotnie, zdejmuje obciążenia. Np proste podciąganie na drążku kiedys robiłem 3x po 20 pow. teraz robie 3x po 10. Od razu piszę o przetrenowaniach. Miałem kilka przetrenowań, myślałem że może nie "wyleczyłem" się z poprzednich. Zrobiłem przerwę na miesiąc czasu, następnie ruszyłem na siłownie pełny optymizmu lecz po 2 tygodniach nie było żadnych rezultatów. Zrobiłem następny miesiąc odpoczynku cwicząc lekko w domu (pompki, A6W, ABS-y). Po tej 2 przerwie wróciłem na siłownie i cwicze juz z 3 tygodnie, lecz nie widze popraw. Podaje moją diete i plan treningu.

FBW:
Nogi:
uginanie nóg na maszynie leżąc 3x 12 pow
prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x 12 pow
Plecy:
Podciąganie na drążku nachwytem szeroko 3x 10 pow.
Klatka:
wyciskanie sztangi skos górny 3x 12 pow
Barki:
unoszenie sztangielek bokiem 3x 12 pow
Tricepsy:
Prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem (używam rączki łamanej lub "sznura")3x 12 pow.
Bicepsy:
Uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 3x 12 pow.

Nie podaje juz drugiego treningu ponieważ co kilka treningów zmieniam cwiczenia.
Nie moge stosowac cwiczen na stojąco ponieważ mam lekkie problemy z kręgosłupem (osteoporoza) i mogę cwiczyc ze sztangą, sztangielkami na siedząco i leżąco (to 2 lepiej), na maszynach i drążku. Lekarz powiedzial mi (reumatolog bodajże) żebym cwiczył nie obciążając kręgosłupa tzn. od razu odpadają wyciskania sztangi, MC, wiosła i tym podobne.

Dieta
7:00-pobutka do szkoły, od razu ływam na czczo 3 table kreatyny monohydrat (jedna tabletka 1250)
7:30- płatki owsiane z mlekiem
około 10 w szkole - kanapki z serem żółtym, szynką
około 13:30 po powrocie do domu - tuńczyk z puszki z chlebem (staram się żeby był pełnoziarnisty)
około 16 - ryż z piersią z kurczaka, częściej ziemniaki z 3 jajkami, jakas sałatka
około 17 - trening
około 18:30 po treningu - od razu 3 table kreatyny popijane carbo
około 19:00 - ryż z jakąś rybką lub z piersią, zależy co tam mama zrobi lub sam ja
godz przed snem 22-23- serek wiejski z chlebem lub czasami twaróg chudy (sam)

Ostatnio kupiłem gain bolic 6000 Olimp i chciałbym otrzymac info między jakim posiłkiem najlepiej go stosowac.
Z góry thx za poprawe treningu, diety itd.
0


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16 lat

Waga: 70 kg

Wzrost: 170cm

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: powyżej roku

Uprawiane inne sporty: mma

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full siłka

Dieta: zapodałem, jest

Przeciwskaznania medyczne: niet

Zażywane suplementy: kreatyna monohydarte, carbo, gainer
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 1560 Napisanych postów 29339 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 262080
a na co Ci tyle chemii jak nie mozesz wykonywac podstawowych ćwiczeń?

brak progresu spowodowany jest zapewne tym ze po kazdej stagnacji wracałeś do ćwiczenia na max,zamiast do progresowania oraz tym ze za często zmieniasz ćwiczenia.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15
no często zmieniam cwiczenia żeby nie było rutyny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 1560 Napisanych postów 29339 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 262080
zbyt częste zmiany też nie są dobre,nie masz jak notować progresu

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Ja powiem tak radziłbym odstawić te suplementy bo po co wszystko co na dzien dzis możesz osiagnac osiagniesz bez, gainer to suplement w wiekrzosci weglowodanowy przeciesz moim zdaniem dostarczyc organizmowi weglowodany nie jest trudno gorzej z dobrze przyswajalnym białkiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15
kreatynę na razie odstawie, gainera kupiłem niedawno więc musze go sporzytkowac.
przez tą wadę odpadają mi podstawowe cwiczenia budujące mase więc może przestawic sie na mniejsze obciążenia i wiecej powtórzen, cos pod rzeźbe.?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split 4x w tyg. na mase do OCENY... :)

Następny temat

Plan Na Mase do Oceny i Poprawy

NutLove