SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bcaa+aakg+ bialko lub gainer

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 976

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez solaros z działu Suplementacja - NASZE TESTY i promocja. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
Witam , mam kilka pytań co do suplementów, Moje dane : 185cm, 82kg wagi, klatka 104-105cm, 84-86 w pasie. Chcialbym zbudowac troche (suchej) masy miesniowej tak do 5 kg mniej wiecej, przy czym nie chcialbym za bardzo sie tluscic bo jako tako rzezba jest (chcialbym ja poprawic przy jednoczesniej budowie masy), suplementami chcialbym uzupelnic moją diete oraz spowodowac szybsze rezultaty w powiekszeniu sily i objetosci miesni. Trenuje takze boks tzn teraz mam chciwlowa przerwe w treningach w klubie ale w domowych warunkach od czasu do czasu troche boksuje, do tego trening na silowni 3-4 razy w tygodniu, to tego mozliwe jest bieganie. Na suple chcialbym przeznaczyc do ok 300 zl, Zastanawiam sie na kupnem jakiegos bcaa, aakg oraz bialka lub gainera. Bardziej zalezy mi na bialku, bo nie zawsze mam mozliwosc zjesc taka ilosc jaka potrzeba, a wegli za duzo nie chcialbym brac, bo chce uniknac zalania sie tluszczem. Co byscie powiedzieli o takim polaczeniu supli, jesli jest ok to np jakie firmy byscie polecili oraz jak to stsowac najlepiej ?
kilka swoich fot moge wyslac na maila w razie potzebt.


obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył): niewiem jak wrzucic

Wiek: 18

Waga: 81.5

Wzrost: 185

Cel cyklu: masa+siła

stosowane już wcześniej suplementy : raczej nie

Uprawiane inne sporty: boks

stosowane wcześniej spalacze : nie

suplement stosowane przez ostatnie 60 dni: nic

ilość dni wolnych od kreatyny: xx

przewidziane finanse na cykl: 300 zl

uwagi i sugestie: nie ma

Staż treningowy: ok 3 miesiące




Zmieniony przez - Rockyy92 w dniu 2010-04-02 13:24:37
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8081 Napisanych postów 149392 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1184580
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
rozklad b/w/t ulozony mam 160/400/80 mniej wiecej, ale nie zawsze daje rade uzupelnic wszystko w odpowiednim czasie, szczegolnie rano nie mam za wiele czasu na dostarczenie tego co trzeba. a dieta cala to :
1: 100 g platkow roznego rodzaku,otrebow i ziaren , do tego jajko + 2 bialka smazone na 20 ml oliwy , z tymi jajkami mam problem troche z czasem aby zrobic.
2: kilka kromek chleba zytniego razowego + poledwica z kurczaka + 15 ml oliwy
3: 100 g kszay jeczmiennej + < tu wlasnie mam problem jak to luke wypelnic bialkiem> pierowtnie mam tutaj filet z mintaja 150 g ale dosc kosztowne jak na codzienna diete
4<przed tre>: 100 g ryzu lub banan i jakis jogurt + 150 g piersi w kurczaka
5<po tre> : 100g ryzu + plus serek wiejski 200 g
6<przed snem>:130 g tunczyka< w sosie wlasnym lub oleju roslinnym> pierwotnie mialem w wodzie, jednak smakowal koszmarnie ztad zmiana + 100 g twarogu chudego + 10 ml oliwy.
w miedzy czasie miedzy posilkami od czasu do czasu cos przegryzam ale to sporadycznie jakis jogurt np.

Trudno mi utrzymac ta diete, dlatego mam prosbe moze o pomoc w ustaleniu diety, ktora latwiej utrzymac oraz uwzglednienie jakichs supli z uwzglednieniem tych moich ktore zamierzam kupic aby uzupelnic diete oraz osiagnac cele ktore opisalem wyzej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8081 Napisanych postów 149392 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1184580
ok wiemy, ze na pewno potrzebujesz bialka. twarozek po treningu sredni pomysl.
i tutaj by sie zdalo bialko po trenie.
fakt, dieta jest kosztowna, ale bardzo wazna.
dobre i tanie bialko: http://www.sfd.pl/sklep/VitaFit_Wpc_protein_plus-opis3653.html

co do bcaa i aakg zastanowmy sie czy jest ci potrzebne. i czym kierowales sie przy wyborze tych supli?
nie myslales o kreatynie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
hmm kierowalem sie tym , ze bcaa dobrze wplywa na egeneracje potreningowa a aakg popuje miesnie i przyspiesza transposrt skladnikow odzywczych, zalezy mi na zwiekszeniu sily, suchej masy miesniowej i max wage o kilka kg podniesc przy czym nie zalac sie tluszczem , hmm przyszedl mi taki pomysl, czy moze narazie nie zainwestowac tylko w bialko a reszte kasy zamiast na suple przeznaczyc na dobre jedzenie aby trzymac diete ? Hmm o kreatynie myslalem, ale jakos tak za 2-3 mies chcialem jakas kupis na poczatek, bo teraz niewiem czy nie za szybko na kreatyne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15725
Daj tuńczyka do 3 posiłku - choć kasza tu niezbyt wtedy pasuje, do tego tuńczyka z puszki nie jedz za często. 150g piersi z kurczaka by się wtedy idealnie nadawało - i niezbyt drogo by wychodziło - od czasu do czasu na zmianę dawałbyś sobie rybę.
Na rano gotuj jajka dzień wcześniej, albo spróbuj placków owsianych - też można zrobić dzień wcześniej. Do kolacji twaróg + ewentualnie tuńczyk/jajko + koniecznie warzywa, których chyba nie uwzględniasz też w ciągu dnia - a powinieneś.

100 g ryzu lub banan i jakis jogurt
Banan może być bezpośrednio po treningu, zastępowanie nim ryżu to kiepski pomysł. Tak jak TomQ-MAG napisał idealnie Ci się nada białko w jednym z około treningowych. Też polecam VitaFit'a - piję codziennie do 1 posiłku 1 porcję i 32zł/miesiąc nie wychodzi tak źle.

Rockyy92
Ja podobnie czekam obecnie z kreatyną, kolejność jaką powinieneś zachować to dieta -> trening -> suple. Jako iż cel też mam podobny do Twojego, to powiem Ci jedynie, że skup się w diecie na tym, żeby energię czerpać głównie z tłuszczy - nie szczędź sobie oliwy, orzechów, jaj, czasami nawet majonezu. Węglowodany ograniczałbym głównie do dnia treningowego i pory około treningowej.

Zmieniony przez - Eoghan w dniu 2010-04-03 18:07:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
Eoghan: Dzieki za pomocne wskazówki, napewno postaram wcielic je w diete, bo sam cos probowalem skleic, ale zaczynam w tym temacie dlatego dopiero poznaję wszystkie tajniki. A co do tych placków owsianych, jak je zrobic ? A co do białka mam pytanie, czy wato kupic sobie syntrax matrix 5.0 2.27 kg ? Słyszałem, że godne polecenia, cena w miare i ilosciowo starczy na jakis czas. A jakie warzywa sa najbardziej wartosciowe i ktore obowiazkowo powinny sie znalezc w moim jadłospisie ? A co do suplementow to jeszcze spokojnie kilka miesiecy poczekac tak ? Mam także pytanie odnośnie treningu, bo własnie szukam jakiejs odpowiedniej formy treningu do tego jaki cel chciałbym osiagnac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15725
z warzyw to w sumie nie ma wielkiej różnicy - najlepiej żeby Ci po prostu smakowały i żeby było jak najbardziej różnorodnie, z tych bardziej popularnych unikaj jedynie kukurydzy w dużych ilościach, bo jest dosyć kaloryczna. Nie obżeraj się też ziemniakami zbytnio itp. Zielone warzywa niby się łatwiej trawią, marchewka wciąga nieco toksyn z gleby, ale raczej bym się jakoś tym specjalnie nie przejmował :)
matrixa nie brałem, więc się specjalnie nie wypowiem, ale w sumie każdy je tutaj poleca, dodatkowo temat:
http://www.sfd.pl/SYNTRAX_Matrix_5.0-t319489.html
A worek ponad 2kg spokojnie powinien Ci wystarczyć na długo, jeśli przyłożysz się odpowiednio do diety.
Z suplementami to zazwyczaj samemu trzeba postawić sobie ocenę, kreatynę bierz wtedy, gdy efekty mimo dobrego treningu i dobrej diety będą niezadowalające, albo bardziej nieadekwatne do Twojego wkładu. Obecnie możesz sobie kupić witaminy, minerały, izotonik na trening, bcaa też jest zawsze wskazane - ale to już trochę kosztowne i na początku nie aż tak istotne, szczególnie na masie.
Trening?
Dział dla początkujących:
http://www.sfd.pl/SPIS_TEMATÓW_TRENING-t401012.html
ze szczególną uwagą na ACT/FBW
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
Eoghan : Dzieki za wskazówki, napewno skorzystam :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

** WYNIKI - str.3, NABÓR FIRMY AMIX 2 osoby !! **

Następny temat

Detonator+Napalm

WPC zestaw