SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nabieranie masy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 680

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49632 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
siema mam 16 lat waze 76 wzrost 186 biceps 36cm klata 100cm wicze od 26maja2012sniej nie wiem co robilem czy zezbe czy mase bo trening czesto zmienialecwiczylem roznym ciezarem . jak zaczynalem wazyc wazylem 71 czyli 5kg masy dobrze wyzezbionej . ale nie jestem zadowolony chcial bym duzo masy tak z 15kg . od 3 tygodni biore kreatynke , diete wmiare pilnuje . prosze o rozpisanie treningu na mase i jaka dieta ma byc,a i co z ta kreatyna bo zostalo jeszce z 3tygodni cyklu. z gory dzieki.


PS.co do tej kreatynki to jest to universal creatine monohygrant 500g
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 481 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8110
chyba dział dla osób ze stażem ciągłym +2 lata
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 673 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12593
Zaawansowanym napewno nie jesteś. Diety nie masz pilnować "w miarę" tylko masz pilnować. Dieta ma być z dodatnim bilansem kalorycznym, oblicz zapotrzebowanie i ułóż, powodzenia. Trening także musisz ułożyć sam i wstawić do ewentualnej korekty. Jak już bierzesz kreatynę to bez sensu przerywać w trakcie cyklu, ponieważ te 3 tyg będą zmarnowane.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 5076 Napisanych postów 33107 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 660369
I to jest właśnie przykład jak dzisiaj większość młodzieży zaczynającej przygodę z siłownią myśli. Coś tam pomacham żelastwem, strzelę odżywkę i ma być już masa. Teraz i natychmiast.

A prawda jest taka, że najpierw trzeba zacząć od nauki treningu - czyli właśnie te 2 pierwsze lata to nauka poszczególnych ćwiczeń, nauka panowania nad dietą i regeneracją oraz przy gotowanie stawów, więzadeł, mięśni i układu nerwowego do poważniejszych "zabaw" z żelastwem. Nie zaczyna się przygody z siłownią od odżywki.
Kolejność powinna być taka:
1. Uczymy się poprawnie technicznie wykonywać poszczególne ćwiczenia na dane partie mięśniowe i jednocześnie nas tryb życia przestawiamy na tzw. model "fit" - czyli zwracamy uwagę na to co jemy, kiedy jemy, i czy jemy wystarczająco do potrzeb a także pilnujemy odpowiedniej regeneracji.
2. Po mniej więcej 2 latach takiego zdrowego stylu życia, można zacząć myśleć o treningu specjalistycznym ukierunkowanym typowo na masę lub typowo na siłę lub zostać przy wersji fit. To jest ten moment kiedy jeśli już strasznie chcemy można spróbować jakiejś odżywki - bo jesteśmy na nią gotowi i będziemy mogli wykorzystać jej potencjał.
3. Kolejny etap to stagnacja związana z naturalnymi barierami rozwoju. Trudno określić kiedy się pojawi bo to bardzo indywidualna sprawa. Nie ma mocnych żeby się nie pojawiła. Wtedy jest czas na solidne przyjrzenie się treningowi i dobranie go bardzo indywidualnie. Osobiście polecam na przełamanie trening siłowy, ale nie wszystkim on odpowiada, więc można szukać innych alternatywnych rozwiązań. Tu też jest moment kiedy suplementacja odgrywa jeszcze ważniejszą rolę.
4. Ostatni etap to już tzw. szukanie dziury w całym, czyli dopracowywanie detali. Każdy ma słabsze punkty i to jest etap kiedy bazując na doświadczeniu oraz wyczuciu staramy się je wyeliminować i zbudować kompletną i symetryczną sylwetkę.

Jakakolwiek droga na skróty powoduje że niszczymy swój naturalny potencjał. Na wszystko przychodzi odpowiednia pora.

Także zacznij od podstaw, bo nie masz na razie żadnych

Zmieniony przez - nightingal w dniu 2013-01-16 14:51:35

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na zwiększenie siły KLATA!

Następny temat

jakie jest najlepsze ćwiczenie na dwugłowy? pod sport piłka nożna np

Dzem