SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wypełniacz pośladków

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 705

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 53 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2416
Witam dosyc nietypowe pytanie.
Skoro nasze panie powiekszają sobie piersi i inne częsci ciala to pomyslalem ze czemu my faceci nie mozemy czegos sobie podkreślic.
Mianowicie myslalem nad takim preparatem jak kwas hialuronowy oraz zel hydrofilowy. Oba są bardzo drogie.

Lecz znalazlem sklad preparatu jaki nazywa sie Aquafilling Bodyline jest specjalnym preparatem przeznaczonym do konturowania i modelowania ciała. To innowacyjny żel hydrofilowy, na którego recepturę składa się sól fizjologiczna (stanowiąca 98% produktu) oraz poliamid (2%), czyli substancja wiążąca sól i nadająca preparatowi odpowiednią objętość. Żel jest wykorzystywany do korygowania niedoskonałości tkanek miękkich, w tym do niwelowania deformacji powstałych w wyniku operacji oraz np. liposukcji. Przy jego pomocy można wymodelować bardziej krągłe pośladki, wyprofilować ramiona, a także powiększyć piersi.

Pomyslalem ze moze udalo by sie zrobic taki roztwor domowym sposobem.
Sol fiziologiczna mozna zakupic w aptece lecz (Poliamid 2%) juz ciezej. Wedlug google to tworzywo sztuczne wiec nie wiem za bardzo jak sie odnosi to do medycyny.
Moze ktos z was wiedzial by więcej na ten temat?. Pozdrawiam ;)

Michal19992

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10180 Napisanych postów 9765 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 310182
pomijając już wszystkie kwestie: na co, po co, dlaczego i zakładając, że sam go sobie zrobisz to co dalej? poczytasz na internecie jak zrobić aplikację?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 11691 Napisanych postów 63038 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 541082
Bardzo głupi pomysł (odnośnie autozabiegu). Pomysł jak pomysł nie wnikam w powody (ale wykonany u lek med w gab).
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 53 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2416
Jestem na srodkach anabolicznych wiec aplikacje mi nie obce. Tym bardziej tylko podskórne wiec nie bylo by to problemem.
Iniekcja u lekarza med a w domu rozni sie tylko tym że tam zapłace grube tysiące a w domu za sól fizjologiczna i i tego poliamidu zapłace pewnie grosze.

Michal19992

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 35 Napisanych postów 102 Wiek 32 lat Na forum 97 dni Przeczytanych tematów 2547
A tam sie bedziesz cackal ze sola fizjologiczna, kwasem hialuronowym czy jakims innym dziadostwem... synthol sobie zapodaj (teraz modle sie obys zrozumial ten sarkazm). https://www.sfd.pl/art/Fitplota/Bazooka_arms_w_coraz_lepszej_formie!-a3317.html 

„Ten, kto życzliwie wskazuje drogę błądzącemu, jest jak człowiek, który drugiemu pozwala zapalić pochodnię od swojej: wszak jego własna pochodnia nie będzie przez to świecić mniej jasno” - Quintus Ennius, 239 – 169 p.n.e.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 53 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2416
Oj panowie. Synhol tworzy zapalenie w miejscu iniekcji. To co podalem nie

Michal19992

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 35 Napisanych postów 102 Wiek 32 lat Na forum 97 dni Przeczytanych tematów 2547
kalosz1992
Oj panowie. Synhol tworzy zapalenie w miejscu iniekcji. To co podalem nie


Napiaslam powyzej, obys zrozumial sarkazm... nie zrozumiales ;)
1

„Ten, kto życzliwie wskazuje drogę błądzącemu, jest jak człowiek, który drugiemu pozwala zapalić pochodnię od swojej: wszak jego własna pochodnia nie będzie przez to świecić mniej jasno” - Quintus Ennius, 239 – 169 p.n.e.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 53 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2416
Oczywiscie ze zrozumialem ;) Lecz dalej nie dostaje zadnej merytorycznej odpowiedzi stąd moja powazna odpowiedź co do tego synholu pozdrawiam ;)

Michal19992

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2070 Napisanych postów 49532 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 491021
dziwne że oczekujesz merytorycznej odpowiedzi w takiej kwestii, prędzej sobie krzywdę zrobisz niż coś poprawisz

krzykacz
Bardzo głupi pomysł (odnośnie autozabiegu). Pomysł jak pomysł nie wnikam w powody (ale wykonany u lek med w gab).


a generalnie to jw
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9912 Napisanych postów 115552 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1374979
Jak przeprowadzisz to w gabinecie to ok, nawet sam jakbyś miał taki roztwór już gotowy nówka sztuka nieśmigana, to i tak nie wiesz jak go pdoawać, w jakich ilosciach w które maijesca jak głeboko itp, i potem pół doopy Ci utną ze wzglednu na powikłąnia

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Staranie sie o dziecko podczas cyklu i zaraz po

MenS