Witam mam 18 lat ważę 65 kg mierze 1.78 cm i ćwiczę bjj od 9 miesięcy i chciałbym przybrać troszkę na masie ponieważ jestem najmniejszy z mojej grupy i jak z kim ćwiczę to przeważnie nie daje mu rady, a to przez to ze jestem mniejszy od nich i z tego względu chciałbym dobrać odzywki oraz dobra dietę i tu zaczyna sie mój problem bo nie wiem jaki rodzaj odzywek sobie dobrać same węglowodanowe, białkowo-węglowodanowe czy tez same białkowe ?? ale dochodzi do tego tez problem z dietą bo nie za bardzo wiem co jeść dużo nabiału czy dużo owoców i produktów z duża ilością węglowodanów ?? wiec dla tego prosiłbym o pomoc, dziękuje z góry.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
uluz diete najlepiej sciagnij sobie dziennik posilkow z vitalmaksa pozniej jak bedziesz mial jakies braki w diecie typu malo bialka albo malo wegla to sobie kupujesz albo bialko albo gainera pozniej mozesz pomyslec o suplach typu kreatyna
pozdro
p.s rosnij zdrowo

p.s rosnij zdrowo
...
Napisał(a)
wpierw to dział odzywianie i tam posty podwieszone.
jak juz ułożysz diete to zobacz czego ci brakuje,jak białka to białko kup i jedz tyle zeby wyrobic swoją "norme"
jesli masz problemy czasowe zeby w danym czasie spożyc posiłek a jakis tam proporcjach i podbic kalorie to kup gainera lub bulka
potem dział trening i czytaj podwieszone-zacznij od act lub innego rodzaju planu ale pamietaj o tym zeby nie s******lić stawów musisz sie odpowiednio nie tylko rozgrzewac przed treningiem lecz takze trening powinien byc nastawiony na poczatku na nie odrazu rozrost a jedynie rozgrzanie i przygotowaniu sie do ciezkich miesiecy/lat treningów
czytaj podiwezone w tych działach wszystko tam jest ...
jak juz ułożysz diete to zobacz czego ci brakuje,jak białka to białko kup i jedz tyle zeby wyrobic swoją "norme"