SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Treningi mt 2x dziennie

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1347

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1526
Witam, mam 20 lat sporty walki trenuję od 3 lat. Mam zamiar zacząć jeszcze ostrzej trenować niż do tej pory (do tej pory trenowałęm 5x dziennie). Chciałbym zacząć trenować 2x dziennie. Treningi były by o 10-12, a potem od 18:30-20:30 5x w tyg. Lecz tu moje pytanie brzmi czy dam radę pociągnąć tak bez supli?? między innymi bez białka,węgli etc.. Ewentualnie dorzucić mogę bcaa (ze względów finansowych). Dieta jest jako taka. Przejmuję się bardziej zmęczeniem psychicznym lecz warto spróbować?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1883 Wiek 49 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21543
5x dziennie ? co tyle razy trenowales i jak ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 437
autor miał pewnie na myśli 5x tygodniowo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1443 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7276
10 treningów w tygodniu to jest już duże obciążenie dla organizmu. Przy 6 treningach tygodniowo jest już ciężko. Możesz spróbować, ale bez węgli i BCAA się nie obędzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 3179 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45900
1.można dać radę ale będzie ciężko
2.dieta przede wszystkim