SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening po amputacji kończyny???

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 681

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam,
jestem prawie 2 lata po urazowej amputacji podudzia - wróciłam do pełnej sprawności, ale chciałabym poprawić kondycję i zrzucić około 5 zbędnych kg. Postanowiłam ćwiczyć w domu, gdyż na siłowni już kilka razy potraktowano mnie jak kalekę, z którą nic nie da się zrobić... I tu moje pytanie: jak powinnam ćwiczyć, żeby 1) wzmocnić czworogłowy uda "niekompletnej" kończyny? 2) nie obciążać zbytnio zdrowej nogi? 3) a dodatkowo zwiększyć ogólną kondycję? Wydaje mi się, że idealne byłyby aeroby - wersja dla amputantów Niestety nie znam się na tym zbytnio, a nie spotkałam się (poza ćwiczeniami rodem z przychodni rehabilitacyjnej) z sensownym planem ćwiczeń dla takich właśnie osób... Z istotnych informacji mogę dodać: płeć - kobieta, wiek - 25, waga - 59 kg, wzrost - 166 cm, dieta - brak, suplementy - brak, preferowany rodzaj aktywności - brak, ograniczenia - bieganie, przysiady itd. (wszelkie ćwiczenia gdzie niezbędny jest ruch w stawie skokowym!)-kolana ok, dostęp do sprzętu - nieograniczony
Z góry dziękuję za pomoc,
KitkA.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 652 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6739
pytanie bardzo trudne, ja bym nie wydziwial i udał się do lekarza albo rehabilitanta o poradę

NIE PODDAWAJ SIĘ, GOOD LUCK

Zmieniony przez - p4p4sm3rf w dniu 2013-08-31 14:55:27