SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na klate - płasko i skos razem, czy osobno;)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1363

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20
Witam
Chciałbym dowiedzieć się od osób z dużym doświadczeniem, bądź obeznanych w sprawach siłowni czy:
1) klatkę piersiową powinno ćwiczyć się razem tzn. na płaskiej, skos góra, dól - razem w jeden dzień? Czy to daje lepsze efekty niż ćwicząc np, w poniedziałek płasko, a w środę skos? Ostatnio rożne opinie słyszałem (m. in. że jak się robi trening na masę to powinno robić się osobno wszystkie partie żeby wykonać 10 powtórzeń na płasko skos - górny i dolny, a jak ćwiczy się razem to to jest raczej nie wykonalne żeby to wszystko zrobić po 10 powtórzeń)dlatego pytam...

2) i chodzi mi jeszcze o druga kwestie, otóż wiekszosc mówi ze posiłek powinno jeść się do godziny po treningu, bo inaczej szkoda naszego wysiłku. Ale mam pewne pytanko: czy jak np przez pierwsze pół godziny ćwiczymy na klatkę, a kolejne pól godziny np. na trica, to już podczas treningu na tego trica nasza klata odpoczywa; oo i właśnie czy posiłek powinien być zjedzony w ciągu godziny od skończenia ćwiczeń na klatę, czy całego treningu. Bo jeżeli od całego treningu, to czas od skończenia pakowania na klatę do posiłku minie ok 1,5 - 2 gadziny.

Może dla niektórych mogą się wydawać głupie te pytania, ale jeżeli ktoś mi rozsądnie odp to z góry dziękuje:)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 73

Wzrost: 177

Cel treningowy: Sportowa sylwetka,

Staż treningowy na słowni: ok. 7 miesięcy

Uprawiane inne sporty: kiedys lekkoatletyka (biegi, skoki w dal)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Domowy sprzęt - ławeczka prosta, skos góra, dól; sztangielki; sztanga krótsza do bica i trica, ławeczka do brzuszków.

Dieta: Teraz na masę, czyli duża ilość węgli w postaci kaszy, makaronu, miecha (kurczak, wołowina) itp.

Przeciwskaznania medyczne: Nie ma

Zażywane suplementy: Nie brałem
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2017
jezeli priorytet = masa/budowa
1-2x miesiace 1st skos gora + plaska + rozpietki
pozniej na jakies 2-3 tygodnie zmien skos gora oczywiscie + skos w dol a plaska waski uchwyt dobij + oczywiscie rozpietki, no i jezeli ci tak na klacie zalezy robilbym ja sama w ciagu dnia. 4-5 serki kazdego

co do jedzenia zjedz 1h przed silownia i mysle ze 1,5h treningu + 30min drogi do domu/odpoczynku i mozesz dalej ladowac karme ;D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2017
a co do powtorzen 1sze cwiczenie zrob 12/10/8/8/6
a 2gie mniejszym ciezarem 3/4 serie x10
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

odpowiednia rozpiska?

Następny temat

Cykl na sile do oceny

aerofull