SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening 'Armwrestlera' przy Bodybuldingu

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5700

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2487 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 46169
Witam, trenuję i będę trenował póki co typowo kulturystycznie, ponieważ to jest priorytetem, ale chciałbym dla odmiany będąc na bombie spróbować treningu ramion jaki wykonują armwrestlerzy, być może kiedyś będę miał okazję wystąpić w jakiś niskich zawodach aby się sprawdzić, bo takie podwórkowe siłowanko jakoś tam mi idzie.

Do rzeczy, do tej pory trenując biceps robiłem to typowo technicznie z nie dużym ciężarem, skupiając się na spięciu bicepsów, ćwiczenia podstawowe jak uginania ze łamana, hantelki młotkowo, uginania o kolano, modlitewnik. Z tego co wyczytałem/obejrzałem powinienem zwiększyć ciężar, ruch już nie tak techniczny, bardziej rwany, wszystko sztangę opuszczać jedynie do połowy wyprostu, chwyt młotkowy obowiązkowy, dorzucić na koniec imitacje siłowania na wyciągu, używać jakiś gripów na dłonie aby szersza rączka była - dobrze kminie ? Coś jeszcze ? Jakieś uwagi ?

Wiem, że to nie przyniesie jakiś ekstra efektów, bo dalej to będzie trening kulturystyczny i wszystkie inne partie będą równie mocno trenowane, ale jakiś tam wstęp ARM będzie.



Zmieniony przez - SpAiro_ w dniu 2013-01-16 11:48:14

>> JUICE IRELAND TEAM <<

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 157 Napisanych postów 1971 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15862
Ciężko trenować ćwiczenia typowo kulturystyczne i dodatkowo armwrestlerskie.Biceps od kąta 90* myślę ze możesz dodać do treningu, jednak jeśli przesadzisz z treningiem możesz się przetrenować i doznać kontuzji. Dodatkowo bez sparingów przy stole za dużych szans na zawodach nie będziesz mieć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2487 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 46169
Wiem, że efektów jakiś ekstra nie będzie, przetrenować się będzie ciężko na tych środkach które aktualnie lecą Jak ktoś jeszcze ma jakieś uwagi to śmiało, dzięki.

>> JUICE IRELAND TEAM <<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 183 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1179
To ja dodam, że ćwiczenia stricte pod armwrestling mocno obciążają przyczepy stawy i ścięgna. Dajmy na to taki nacisk boczny jak zaczniesz robić to w najlepszym wypadku możesz mieć kilka dni przerwy w niektórych treningach kulturystycznych . Trenując armwrestling na początku trzeba mocno zagryźć zęby (przyczepy mięśni bolą) jednych mocniej innych słabiej . Tak czy inaczej może to być spore utrudnienie w kulturystyce. Tak jak napisał Sajanin - dorzuć kąt i przede wszystkim nadgarstek (pronator, supinator) , palce. I sparingi , dużo sparingów przy stole armwrestlerskim, a nie na ławce.

Good Luck!

Siła bez techniki to paleolit, technika bez siły to teoria...

http://www.facebook.com/TitanArm 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dociskanie na skosie

Następny temat

TRENING NA SIŁĘ

Fruzelina