SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening+odżywanie+suplementy Porady

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 788

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 775
Witam chciał bym wam przedstawić mój plan treningu jak i zażywanie posiłków i odżywki której obecnie biore
Dobra zaczynam:
Trening

PONIEDZIAŁEK-Klatka
-wyciskanie sztangi leżąc 5seri 10,8,8,6,3
-wyciskanie hantelek w skosie 4serie 10,10,8,8
-rozpietki 4 serie 8,8,8,8
-skos w dół 4 serie 8,8,8,8

Środa-Barki,Biceps
-Wyciskanie sztangi zza głowy 4 serie 10,10,8,8
-Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4 serie 10,10,8,8
-Unoszenie ramion w przód ze sztangą 4 serie 10,10,8,8
-Unoszenie sztangielek bokiem w górę 3 serie 8,8,8 Robię czasami
Biceps
-uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku 4 serie 10,10,8,8
-uginanie ramion stojąc sztanga 4serie 10,10,8,8
-UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 4s 10,10,8,8
i czasami uginanie ramienia z hantelka w siadzie

Czwartek-Klatka
te same ćwiczenia tylko że mniejszym obciążeniem

Sobota Plecy,triceps
-podciągnie sztangi w opadzie 4s 10,10,10,10
-podciąganie sztangielski w opadzie 4s 10 10 10 10
-przyciągnie linki wyciąganego w siadzie płaskim 4 s 10 10 10 10
-ściąganie drązka na wyciągu 4 s 10 10 10 10
Triceps
-prostowanie ramienia ze sztangielką 4s 10 10 10 10
-wyciskanie wąskim uchwytem sztangi 4 s 10 10 10 10
-pompki na poręczach max ile fabryka dała

tak wygląda trening


Teraz czas na odżywianie
ogólnie nie mam stałej ułożonej diety ale staram się jeść regularnie 4-5 posiłków dziennie o stałych odzinach najpóźniej godzina 19 ostatni posiłek,unikam smazonych wysoko kalorycznych rzeczy,duzo jogurtów,owoców,chleba ciemnego,i duża ilość wody.

odżywki
brałem już kiedyś kreatyne olipmu+glutamine Efekty spore.
później kreatyna biogenixu+gain bolic 2kg siły troszke masy jakies 5kg
TERAZ zażywam same CM3
w dni treningowe biore 8 kaps. 4 rano na czczo 30 minut przed śnaidaniem i odrazu po treningu
w DNT również 8 kaps. 30 min przed śniadaniem i 30 min po obiedzie


trenuje wieczorami zaczynam w godzinach 19-20


Proszę o ocenę tego wszystkiego mój cel to zwiększenie siły i masy ale czystej masy bez wiszącego bębena ;D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 775
A co do tej kreatyny chce sobie dokupić jeszcze mono Creatine Micronized 200 Mesh 60 kap. da rade to jakoś ładnie połączyć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 244
coś do tej kreatynki przydałoby się coś wsadzić :) ja np. w pn zakupuje pvl mutant mass i Creatine Micronized 200 Mesh

Przeć do przodu nie zważywszy na okoliczności i wytrwać w tym :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3185
Co do treningu:
Widze, ze staż jest spory, wiec poowili (to oczywiscie moje zdanie) powinieneś odchodzic od treningów dzielonych. Zainteresuj się metodami HST, PFS, SHOTGUN - przynoszą one naprawde spore efeky i nie są tak monotonne jak treningi dzielone.
Jeżeli jednak upierasz się przy tego typu treningach, to napewno zmniejsz ilosc dni treningowych, conajmniej do czterech. Pamiętaj, ze mięsnie nie rosną wtedy, gdy ćwiczysz, ale gdy odpoczywasz. Najlepszym sposobem na zmniejszenie ilosci dni treningowych jest wywalenie klatki z czwartku (nie potrzeba jej znów męczyć po poniedziałkowym treningu).
Godzine treningu tez raczej powinienes postrac sie przesunąć o kilka h wczesniej (jeśli oczywiście jest taka możliwość)


Co do diety: Jogurty i przetowry mleczne nie są dobrze przyjmowanym produktem przez organizm w czasie dnia ( tego typu rzeczy raczej powinno sie jadac na noc przed spaniem)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 775
no ok przejże te treningi co napisałeś,a co do godzin treningów czytalem że mięśnie wtedy są bardzo poszerzone i dobrze jest się kłaść spać.No ale dobra postaram się zmienić co nie co.Dzięki dejmjen przyznaje sog'a
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 775
a jeszcze dejmen chce sie spytać bo chce zacząc tego shootguna ale nie wiem jak tam jest np. cwieczenie A1 B1 C...o co w tym chodzi? moge poprostu walić ćwiczeniami po kolej wytłumaczysz...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening nóg. Problem.

Następny temat

Trening z odważnikami

sosy