SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tiri -Potrzebuję Waszej pomocy

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 557

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 204
Hej
Mam 25 lat
Wzrost:164
Waga: 63-65 skacze jak szalona
Obwody:
Dołącząne na zdjęciu.
Zapotrzebowanie kaloryczne wyliczone na 1752 w dni beztreningowe
Od pięciu Tygodni działam z potreningu.pl
Trening mam 3 razy w tygodniu
Dietę wysokoproteinową.
W którym miejscu najszybciej tyjesz : Uda ,Pupa,Ramiona
W którym miejscu najszybciej chudniesz : Brzuch
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Taniec , Trening siłowy + interwały x3 w tygodniu
Co lubisz jeść na śniadanie: Frittate proteinową z kurczakiem papryką i mozarellą
Co lubisz jeść na obiad : Sałatki z krewetkami/łosośiem/kurczakiem
Co jako przekąskę : nie jadam
Co jako deser : łosoś :)
Ograniczenia żywieniowe : Węglowodany proste , pieczywo, ryż ,ziemniaki i makarony
Stan zdrowia: Mam niedoczynność tarczycy -od wielu lat wyregulowaną hormonami.

Jednak nie dostrzegam żadnych efektów prócz ogromnej satysfakcji z treningów i poprawionej wydolności.
Potrzebuję Waszej pomocy, liczę ,że pomożecie mi dostrzec coś co przeoczyłam a co uniemożliwia mi osiągnięcie marzeń.
Chcę zredukować obwody , ale Waga zdaję się wzrastać a obwody stoją w miejscu.
Chciałabym wysmuklić ciało i podkreślić mięśnie. Nabrać siły by bez większych ceregieli podciągać się na drążku i robić wymyki.
Na stałe wprowadzić zdrowe odżywianie i sport w plan dnia.
Pozdrawiam
PS: Dołączam przykładowy jadłospis z dnia beztreningowego.












Zmieniony przez - tiririri w dniu 2017-03-15 20:51:46

Zmieniony przez - tiririri w dniu 2017-03-15 21:05:10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2204 Napisanych postów 14892 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 271439
a dlaczego kalorycznośc w ciągu dnia jedynie 1400kcal?
przy takiej aktywności to stanowczo za mało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 204
Staram się trzymać tych 1750 kcal w dni beztreningowe i 2000 w dni treningowe. Mimo treningów waga stoi czasami nawet rośnie a obwody się ślimaczą. Ciało jędrniejsze , samopoczucie najlepsze na świecie ale nic ponad to. Niedoczynność tarczycy oraz sterydy które mi podawano za dzieciaka nieco obniżyły mój metabolizm . Te porcje żywnościowe są dla mnie i tak bardzo duże, bo niemal pół życia redukowałam spożycie do minimum z racji na tendencję do tycia.


Zmieniony przez - tiririri w dniu 2017-03-15 22:24:43
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja dieta i trening do oceny

Następny temat

Tiri -Pomożecie? :)

NutLove