SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie odnośnie diety

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 752

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 199
Witam
Postawiłem sb cel- stanowcze zrzucenie masy i wyrzeźbienie mojego cielska :) Pytanie 1 czy zna ktoś dobrą dietę pomocnej w osiągnięciu mojego celu ?? 2 sprawa to taka że jestem studentem i właśnie na posiłki nie mam za bardzo czasu niekiedy na same jego przygotowywanie, tak samo jak właśnie regularność posiłków jest u mnie niekiedy zagrożona. Wiadomo jak to na studiach. W związku z tym mam też pytanie odnośnie ewentualnej suplementacji żeby jakoś zastąpić te posiłki jak i również czy sam proces odchudzania i przerabiania tego fatu na mięśnie trzeba jakoś wspomóc jakimś specyfikiem. Dziękuje z góry za odpowiedź.
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
https://www.sfd.pl/_Redukcja_dla_Juniora,_jak_się_do_tego_zabrać_-t916418.html

Co do bycia studentem. Sam nim jestem, dodatkowo codziennie "tracę" 3h na dojazd i powrót z uczelni, a mimo to jestem w stanie jeść 6 posiłków dziennie - wystarczy chcieć :)

niestety tłuszczu nie da się zmienić w mięśnie, trzeba zrzucić nadmiar fatu, a potem budować mięcho

Zmieniony przez - paramaribo2 w dniu 2013-04-21 17:17:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 199