SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1569

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 10268
Chciałbym przenieść się na wyciskanie. Mam 18 lat. Na siłowni ćwiczę od 2 lat z przerwą ( 1 miesiąc ) pod kątem wszechstronnego rozwoju umięśnienia. Były to solidne i przemyślane treningi bez opieprzania się. Przeglądałem trochę ten dział i w związku z tym mam pytanie: Czy jako wstęp do tej dyscypliny mogę zacząć na początku ten program Michaila https://www.sfd.pl/TRENING_CYKLICZNY-GRUPA_IV_-_str._4_CYKL_II-t104918.html , a następnie zrobić sobie tydzień lżejszych treningów i zacząć ten trening https://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=52504 ? Niestety mam małe doświadczenie w układaniu treningów pod kątem wyciskania więc byłoby miło jakby ktoś podałby mi jakiś link o tej tematyce. Ile serii, jakie ćwiczenia itp. Za sensowne porady idą sogi. Pozdro


Zmieniony przez - Mazuro13 w dniu 2007-01-22 13:30:42
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Senegroth POWERLIFTING
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 9543 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 61854
Ja bym zaproponował Ci trening, który rozpisałem tutaj:
https://www.sfd.pl/chce_spróbować_trójboju,_czy_już_moge__-t311345.html

Dobry na rozpoczęcie przygody z treningami typowo siłowymi.

PS: Sorry nie doczytałem, że chodzi Ci o samo wyciskanie. Jak znajdę jutro czas to Ci coś na bazie tej metody rozpiszę. Chyba, że zdecydujesz się jednak na cały TS....polecam