SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytania do MICHAILA

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 735

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 235 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9848
Witam.przepraszam ze zakladam w tym dziale ale "ROBIMY FORME..." jest calkiem zawalone i...i wiadomo.

1.zginanie i prostowanie nog z krazkiem zastapilem analogicznymi cwiczeniami(tylko obunoz) na czyms co mam przymocowane do konca lawki(nie mam pojecia jak to nazwac )- po 12 powtorzen, a przerwy zwiekszylem do 120s.czy dobrze?

2.nie mam jak robic unoszenia tulowia z opadu.dzis robilem martwy,ale chyba to kiepski pomysl...przy nim obrywaja przeciez tez inne miesnie...co zamiast tego?a moze dalej martwy a wyrzucic jakies cwiczenie(np.wioslowanie koncem sztangi)?co radzisz?

3."uginanie ramion ze sztangielkami z supinacja nadgarstkow" - oburacz czy naprzemian?12 powtorzen na jedna reke czy na dwie?

z gory dziekuje

w nieskończoność.do znudzenia.chcę:
idé!dée fixe ..e f.!ixe, idé!e ffix.xe, .xe, xe, e, idée ! idé!!e fixe ...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 396 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8692
nie jestem Michail ale coś powiem...
ad.2 rób MC bo to podstawa
ad.3 of course że na przemian

Jak nie umarłeś to jesteś zdrowy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening 5dni w tygodniU

Następny temat

MASA

Masa