SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pseudo Ninja

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 21223

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21
skad jesteś chętnie bym sie do tego dołączył trenuje już free run(YAMAKASI) od 2lat niestety sam umiem już dość sporo i bardzo mnie coś takiego pociąga miałem już takich wpadów chyb 12(samemu) niestey 2 skończyły sie na komisarjaci a że nie jestem pełnoletni to mnie puszczono czekam na odp I JESZCZE RAZ PODKREŚLAM TO JEST CCCCCCCOOOOOOOOLLLLLL!!!!!
KORNI

artek artek artek artek artek artek artek artek artek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 11843
witam ja tez to trenuje , jestem z odolanowa ( 30 km od kalisza ) narazie jestem początkujący. Nasza grupa z odolanowa utrzymuje kontakt z grupa z kalisza oto oni : http://www.kalisz.mm.pl/~req/ParkourPatriots(trailer).avi :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1030
qrde tez bym sobie poskakał.Tylko ze niewiem za bardzo oco tu chodzi bo na zaden link mi nie chce wejsc i nie moge zadnego filmika obejrzec zebym wiedział jak mam to robic dajcie jakis dobry link

zycie to walka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21
ty koleś dam ci kilka www.mundinho.skyblg.com www.leparkour.pl www.urbanfreeflow.com 

artek artek artek artek artek artek artek artek artek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 95 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 1933