SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z test prop

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1186

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24279 Napisanych postów 257152 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1324409
mozesz zostać przy opcji podawania przez cały cykl małych dawek,obie metody są skuteczne.W jakim stężeniu masz hcg?

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 224
mam 3 opakowania po 5000jm kazde. jak rozrobie jedna i naciagne to mam 1cm w strzykawce i tak na oko po trochu mogę dawać z tym że ciężko jest podać za kazdym razem tą samą dawkę bo wiadomo 500jm to 1/10 tego centymetra więc drgnięcie ręki i walisz 1000jm zamiast 500...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 1720 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22401
Dokup 4 ml wody do iniekcji, rozmieszaj w strzykawce 5ml i nie bedziesz sie przejmował drganiami reki.A bólem sie ie przejmuj.Lodzianin Ci juz wyjasnił.To normalna sprawa plus oczywiscie psychika świerzaka.

Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24279 Napisanych postów 257152 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1324409
napisalem ci jak rozrobić i dzielisz wtedy sobie na części,rozrobisz w 5 ml soli to w każdym 0.5 ml będzie 500 j.m..Druga sprawa jest z aktywnością hcg po rozrobieniu tutaj są bardzo duże rozbieżności ile czasu po rozrobieniu jest substancja czynna aktywna,ja trzeyałem ok 4 tyg i wydawało mi się że działało normalnie,gdzies ostatnio czytałem o mrożeniu reszty i rozmrażaniu przed podaniem,ale nie ma za bardzo potwierdzeń z pewnościa przetrzymywania w taki sposób.Dla pewnoście podawaj opk 500 j.m. co ok 5 dni po 4 tyg podawnia resztę mozesz wywalic i rozrobić dla pewności 2 ampe i w ten sam sposób ja spożytkować

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24279 Napisanych postów 257152 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1324409
Hermann to nie ty wklejałeś cos o mrozeniu rozrobionego hcg?

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 1720 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22401
Wklejałem ale gdzies szlag trafił.

Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 224
dzięki za wsparcie.
po ile strzałach hcg może jajko wrócić do normy ? w sensie ból ustąpi ? czy nie ma zależności i może być tak do końca cyklu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 1720 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22401
Kolego to nie jest nic niebezpiecznego.Jestes deko wypłoszony.Nie obawiaj sie.Po pierwszym strzale nie ma mozliwosci aby Cie jajko bolało.Owszem zachoza w jadrach pewne procesy ale zapewniam Cie ze w Twoim przypadku przy tak delikatnym cyklu psychika odgrywa u Ciebie ogromna role.To tak jak z wyrwanym zębem, na początku juz go nioe ma a Ty jeszcze przea jakis czas czujesz ból.Wyobraziłes sobie ze SAA to olbrzymia ingerencja w organizm i stad Twoje obawy.Pewnie cały czas oczekujesz kłucia w jajku, macasz jadra czy aby nie zmalały itd.Luzik Kolego.Nie jestem przekonany czy to HCG konieczne no ale widze jestes dokładny - niech bedzie.Podejdz do tego troche lużniej To tylko testosteron i do tego małe dawki.Nie obawiaj sie Nic Ci nie bedzie.A jesli sie upierasz przy HCG - zrób jak Lodzianin.Trzymac mozesz w lodówce spokojnie 4 tygodnie.Ja robiłem rózne eksperymenty z HCG i moge Ci zagwarantowac że w lodówce po 4 tygodniach bedzie aktywne.Mrozenie i inne ciekawostki Ciebie nie dotycza.Badz optymista.Przygotuj sie dobrze do odbloku i TRENUJ oraz JEDZ.Bedzie dobrze.Pozdrawiam

Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 224
wracając jeszcze do tej temperatury przechowywania to na opakowaniu jest ze miedzy 2 a 15 stopni. To jest temperatura przed rozrobieniem czy także może być przechowywane po rozrobieniu w takich granicach ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24279 Napisanych postów 257152 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1324409
to jest temperatura optymalna dla przechowywnia tego leku,lecz po rozrobieniu już koniecznie trzymaj w lodówce

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ANAPOLON

Następny temat

cykl meta/susta/wino

Masa