SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z niskim teściem

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2078

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 1518
Witam
Mam drobny problem otóż ćwiczę od kilku lat na siłowni dość sumiennie kilka dobrych planów treningowych już za mną dieta momentami była przestrzegana co do grama przez 70% czasu który ćwiczę a efekty powalające czyli prawie żadne
Kilka miechów temu bylem zrobic badania teścia przy normie 180/860 mam 240 przy okazji mialem robione inne badania i zbijaną prolaktyne bo była za wysoka.jakies tabsy na pobudzenie jąder dostałęm poźniej kolejne badanie teść 260 i kolejne 220... Endo twierdzi że teść niby jak dla dużo starszej osoby ale nie ma co ruszać i tu mam pytanie do Was czy taki teść jest winowajca moich za***istych osiągów i czy iść do innego endo czy dać spokój i walczyć z takim jaki jest ?tzn czy mozna liczyc na jakies efekty z takim teściem?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 23

Waga: 80

Wzrost: 182

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Staż na siłowni: -

Ilość spożywanego białka: 3

Ilość spożywanych węglowodanów: 6

Ilość spożywanych tłuszczów: 1

Opis przebytych cykli sterydowych: BRAK

Trening: Masowy

Cel cyklu: -

Odstęp czasowy od ostatniego cyklu: -

Poziom BF%: -

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy): -

Stan zdrowia: OK

Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia: -

PPM podstawowa przemiana materii: -

Wyciskanie leżąc (MAX): -

Martwy ciąg (MAX): -

Przysiad (MAX): -

Zmieniony przez - Respekt w dniu 2010-03-18 16:53:43
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...