SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z gino po cyklu

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 565

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13
Witam. Skończyłem miesiąc temu cykl 10tygodniowy z tescia 250mg i deki 250mg. Po cyklu oczywiście wziąłem odblok clomiphene citrate 50mg 24 tabl i problem w tym ,że wystąpiło u mnie gino.. Co wziąśc jeszcze,żeby to zlikwidować? Proszę o pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 6070 Napisanych postów 74690 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 626696
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13
estro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1659 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 19436
szkoda ze hcg nie zapodales. Zrob badania jakie to gino.

"ważna jest technika wykonywania ćwiczeń"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaka deca aktualnie(undery)?

Następny temat

Co dalej ?

aerofull