SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem - dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 802

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15
Witam

Prace zaczynam o godznie 16 a koncze o polnocy. W pracy mam silownie wiec zaraz po pracy ide cwiczyc i koncze cwiczenia w domu bo w pracy wszystkiego zrobic nie moge. Jesli chodzi o to co mam jesc to mniej wiecej wiem bo duzo czytalem na forum. Problem jest mianowicie w jakich godzinach. Wiem ze przed snem nie powinno sie jesc ale znowu jest posilek po treningowy. Moglby mi ktos poradzic w jakich godzinach najlepiej spozywac posilki i co mniej wiecej jesc?
Rano wstaje mniej wiecej kolo godziny 9-10, do pracy wychodze o 15:30, przerwe mam okolo 20:00, koncze prace o 00:00 wiec w tych godzinach moge spozywac posilki.
Z gory dziekuje za pomoc.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 24

Waga: 107

Wzrost: 180

Obwód klatki: 125

Obwód ramienia: 40

Obwód talii: 115

Obwód uda: 65

Obwód łydki: 45

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ?

Aktywność w ciągu dnia: Praca, silownia

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Rower, co tydzien pilka halowa.

Odżywianie: Jem wszystko, slodycze ograniczone do minimum

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: Zadne

Stan zdrowia: Zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: 6 x w tygodniu, 2-3 godziny dziennie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: L-karnityna z zielona herbata 1200mg TREC
CleanBureXin 920mg TREC
Efedryna


Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: zadnych ograniczen

Stosowane wcześniej diety: JM - jedz mniej a tak to zadnej.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47057 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Przed snem powinno się jeść.
Czy to kolacja, czy posiłek potreningowy to trzeba zjeść.
W tej chwili ostatnim jest potreningowy dlatego węglowodany o wysokim IG połączone z białkiem.
Posiłki jedz co 2-3 godziny. Rano i po treningu dawaj najwięcej kcal. Posiłek przed treningiem zjedz przynajmniej półtorej godziny poprzedzając go. Zaś potreningowy do 30 minut po jego ukończeniu.
Do pracy możesz nosić pojemniki na żywność a w nich mięso, warzywa, tłuszcz/ew. węgle jeżeli uwzględniasz.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebna pomoc+Korekta diety

Następny temat

jak przerwac to bledne kolo

aerofull