SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prawidłowa postawa ciała, pajączek? czy coś innego?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7940

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 348 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3227
Siema. Mam małą wadę kręgosłupa(skolioza). Chciałbym kupić coś co naprostuje mi plecy, nie wiem nie znam się, coś słyszałem o pajączku? Czy coś innego dającego lepsze efekty? Chodzi mi o prostą postawę, może dzięki temu wejdą nawyki i nauczę się prawidłowo chodzić? Powodem kupna tego jest także to, że dużo czasu spędzam przy komputerze. Doradźcie coś dobrego i skutecznego.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 85 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2353
Basen, ćwiczenia na drążku, ćwiczenia na prostownik bez sprzętu - grzbiety (odwrotne brzuszki) , odpowiednie rozciąganie, ćwiczenia zaliczone przez specjalistę.

Nauczmy się śmiać z samych siebie, a będziemy mieć niezły ubaw do końca życia ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 11455 Wiek 42 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 83143
Jak kolega wyżej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 348 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3227
Dobra, ale czy w wieku 19 lat coś zdziałam?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 85 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2353
Zawsze lepiej spróbować, chociaż całkowite wyleczenie wady postawy nie jest możliwe ale napewno ją choć trochę skorygujesz.