SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Powazne podejscie do treningu Proszę o pomoc odnośnie treningu i ewentualne wskazówki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

Ilość wyświetleń tematu: 2554

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 172 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2612


Witam wszystkich! Mam 18 lat uczę sie w technikum. Waze 80kg,180cm wzrostu. Zamieszcze na koncu foto. Mozna porownac z tym co jest w profilu . Od 3 lat ćwicz na siłowni...Prosze potraktowac mnie jako osobe z powaznym podejsciem do treningu i diety. CHcialbym prosic o jakies wskazowki odnosnie treningu... Zaczynajac cwiczyc robilem zadowoalajace postepy w zarowno w sile jak i masie. CIagle "wslu****e" sie w swoj organizm lecz ciezko mi znalezc optymalna droge do rozwoju miesni. DOsyc czesto zmieniam trening lecz nie robie postepow a jak jesli to nikle... Plany ukladam sobie sam,cwiczenia rowniez dopieram sam.

W wakacje Cwiczylem w sposob "podrzymujacy" forme. Byl typowo wytrzymalosciowy(ponad 15 pow na wszystkie partie oprocz teo ciezko pracowalem na budowie no i oczywiscie diety zadnej.

Od wrzesnia ruszylem ze splitem tego typu
Poniedzialek:Klatka:
4 serie lawka skosna 12,10,8,8
4serie wyciskanie hantelek plasko 12,10,8,8
4 serie rozpietki8,8,8,8

Wtorek:Biceps+triceps (superserie)
3 serie unoszenie sztangi stojac + wyciskanie francuskie 12,10,8
3 serie unoszenie hantelek stojac + sciaganie linki w dol 12,10,8

Sroda Wolne

Czwartek Plecy
Martwy ciag 12,10,8,8
wioslo podchwytem 12,10,8,8
Sciaganie linki 12,10,8,8

Piatek Barki

Wyciskanie zolnierskie 12,10,8,8
Wznosy przodem 12,10,8,8
Unoszenie w opadzie 12,10,8,8

Teraz jestem swiezo po "sile" sam zdecydowalem sie na taki trening(malo pow duzy ciezar). Powtorzenia robilem w granicach do 6. Trening wygladal tak:

POniedzialek:Klatka(5serii wyciskanie + rozpietki 1) + Barki przod(4 serie wznosy przodem)

Wtorek: Plecy. (Wioslowanie jednoracz 4 serie,Sciaganie drazka do klatki 4 Serie, martwy 4 serie.

Sroda wolne

Czwartek:Nogi(4 serie siadow,4serie wycisk suwinica,4 serie na dwuglowy) + biceps(3serie wyciskanie lamanego stojac,3 serie hantelki stojac, maszynka na biceps 3 serie.

Piatek: Klatka(Wyciskanie sztangi skosnej 5 serii+rozpietki 1) + szerokosc barkow( wznosy ramion bokiem 3 serie + wyciskanie hantelek siedzac 3 serie.)

Ogolna sila poszla i odczulem to dosyc niezle. Jestem aktualnie po 1 Miesiacu tego treningu(4 dni w tygodniu) + ciezka praca na budowie w soboty i czuje sie dosyc przetrenowany. Zamierzam po tygodniu dobrej regeneracji ruszyc znowu i tutaj chcialbym prosic o pomoc.

Wyniki silowe "na oko" :
Sztanga plasko 90 kg 1 pow(kiedys 107 luzem;])
Hantelki 30kg na klatke plasko 6 pow
Martwy ciag 120 kg 1 pow po wczesniejszych 3 seriach.
Wyciskanie na barki siedzac hantelki 30 kg po 6 pow.
Biceps unoszenie sztangi prostej 45 kg 3 pow.
Triceps sciaganie wyciagu w dol(dokladnie tech) Wszystkie kafelki nie wiem ile tam jest:) + 15 kg. Wyciskanie waska na triceps50 kg serie nawet i duzo wiecej.



Zmieniony przez - LikeAnimal w dniu 2009-12-06 19:58:01

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Sleep like Baby,
Train like Horse,
Grow like weed.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 172 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2612
Moja dieta:
Rano pobudka 6:30 Kreatyna na czczo 5 gr pozniej platki owsiane z mlekiem(ilosc nie biore na gram ale jest b geste) Lub platki zwykle czekoladowe cala miska z mlekiem.

10:30 Kasza gryczana\Ryz\Makaron zawsze ok 100g + mieso ok 150 g(Schabowy kotlet, Karkowka,piers z kurczaka)

13:30 Obiad w szkole + zupa ) co tam zrobią:)

Trening ok 16. Po treningu kreatyna 5 g plus aminokwasy 5g.

Posilek po treningu(obiad domowy przewaznie mieso z ziemniakami/kasza/ryz.

Przed snem Twarog 250g + szklanka maslanki.

Sleep like Baby,
Train like Horse,
Grow like weed.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 172 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2612
Pomoze ktos?

Sleep like Baby,
Train like Horse,
Grow like weed.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozpiska na Sile Bardzo Zaawansowana...

Następny temat

Priorytet na klate