SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebuję porady

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1192

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 391 Napisanych postów 3444 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18326
Ćwiczę na siłce od września. Niedawno kupiłem sztangę. Biorę na klatkę około 90 kg lecz mam jeden mały problem. Gryf ma ok 10 kilo, mam 2 odważniki po 20 kg, dwa po 10 i dwa po 5kg. W szkole mam siłownie i ćwicze na wf-ie. jak mam ćwiczyć w domu na tych odważnikach żeby uzyskiwać coraz więcej siły? Jakie serie proponujecie? Chodzi mi o trening na siłę. czy jeżeli bede podnosił w domu te 80 kilogramów coraz więcej razy to czy przełoży się to na ilość kilogramów które będę mógł wycisnąć później w szkole? Może i jest to naiwny temat ale jestem nowy w tych klimatach i proszę o poradę wszystkich forumowiczów którzy się znają na rzeczy.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 362
jesli o mnie chodzi uwarzam ze nie to wchodzi w gre ze ty bedziesz sobie wymachiwal sztanga 80 kilowa coraz wiecej ale to ze podnosic zaluzmy zaczynajac 75-80-85 do kad mozesz...hm a tak wogule to jestem zdania ze nie rozumiem kolesi ktorzy cwicza na klatke zauzmy 2 miesiace i tylko klata klata czasem triceps przychodza na silke i ze oni wielce ile to nie podniosa a jesli chodzi o ogolnie czy on ma sile to niestety klatka i reszta klapa zadbac trza o calosc a nie tylko zmuszac jedna czesc ciala by byla idealna...wymach**ac 80 coraz wiecej nie sila skacze ale wytrzymalosc:)...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący