SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poprawki

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1653

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 159 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3048
Siemanko, Mam zamiar okolo 6-8 tyg pojechac planem Metalixa


Sprawdź swój max i dobieraj ciężar według procentów.
Wyciskanie sztangi leżąć
Pierwszy tydzień
Poniedziałek 80%*2pow*6seri
Środa 80%*3pow*6serii
Piątek 80%*2pow*6serii
Drugi
Poniedziałek 80%*4pow*6serii i
Środa 80%*2pow*6serii
Piątek 80%*5pow*6serii
Trzeci
Pn 80%*2pow*6serii
Śr 80%*6pow*6serii
Pt 80%*2pow*6serii
Czwarty
Pn 85%*5pow*5serii
Śr 80%*2pow*6serii
Pt 90%*4pow*4serie
Piąty
Pn 80%*2pow*6serii
Śr 95%*3pow*3serie
Pt 80%*2pow*6serii
Szósty
Pn 100%*2pow*2serii
Śr 80%*2pow*6serii
Pt 105-110%*1pow*1seria

chciałbym jeszcze wrzucic Nogi, Plecy, Biceps,Triceps,

i myslalem o 4x w tyg Poniedziałek,Sroda,Piątek,Sobota

a teraz tak jak mysle to ułozyc:

Poniedziałek:Klatka+Biceps
Plan Metalixa
Skos górny 3x8 Srednio

Uginanie Przedramion ze sztangą 10x5 na 70% co tyg 5kg jak dojde do treningu na którym nie będe mógł wykonac 5 powt to na nastepnym treningu zmniejszam o 1 powt i tak az do 1 powt
Modlitewnik 3x8

Środa:Klata+Nogi
Plan Metalixa

Przysiady 10x5 na 70% co tyg 5kg ak dojde do treningu na którym nie będe mógł wykonac 5 powt to na nastepnym treningu zmniejszam o 1 powt i tak az do 1 powt
Przysiad do ławki 3x3 lekko
Dzien Dobry 12,10,8,6,4,

Piątek:Klata+Plecy
Plan Metalixa
Martwy Ciąg 10x5 na 70% co tyg 5kg ak dojde do treningu na którym nie będe mógł wykonac 5 powt to na nastepnym treningu zmniejszam o 1 powt i tak az do 1 powt
Podciaganie na drązku 4x max
Wiosłowanie koncem sztangi olimpijskiej jednorącz 6,6,4,4,

Sobota: Triceps + Worki
Wycisk wąsko 6,6,4,4,
Pompki na poręczach 4xmax
Linki 2-3 serie 6-8 powtórzen lekko
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 159 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3048
Pomoże ktoś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 159 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3048
ANKIETA
*1. WIEK: 18
*2. WAGA: 100+
*3. WZROST: 186
*4. WYNIKI SIŁOWE(RAW ):
- przysiad:160
- wyciskanie leżąc:140
- martwy ciąg:200
5. WYMIARY:
- biceps: 43-44
- klatka: -
- udo: -
- biodra:
*6. STAŻ NA SIŁOWNI: nie licze ale przemyslanych pod siłe z 2-3
*7. ILE I JAKIE PRZEBYTE METODY TRENINGOWE:
*8. OSTATNIA METODA TRENINGOWA I ODSTĘP CZASOWY OD JEJ ZAKONCZENIA:
9. DIETA: 10 wskazówek staram trzymac
- białko:
- węglowodany:
- tłuszcz:
10. SUPLEMENTY JAKIE STOSOWAŁEŚ DO TEJ PORY:kreatyna bcaa staki
11. SUPLEMENTY JAKIE ZAMIERZASZ STOSOWAĆ PODCZAS NOWEJ METODY TRENINGOWEJ : zadne
*12. STAN ZDROWIA(PRZEBYTE LUB/I AKTUALNE KONTUZJE) : wporządku
13. WSPOMAGANIE FAMAKOLOGICZNE(CO I KIEDY BRAŁES LUB ZAMIERZASZ BRAĆ): napewno zamierzam ale przyjdzie na to czas :)



Sorki ze wczesniej ankiety nie wypełniłem zapomniałem całkowicie sobie o niej xD

Zmieniony przez - Gruby1994 w dniu 2012-07-10 14:05:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 159 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3048
Rzuci ktoś doświadczonym okiem na te siady ciągi i bica? myslalem zeby zamiast 5 dac 3 powtórzenia

Zmieniony przez - Gruby1994 w dniu 2012-07-12 00:05:32

Zmieniony przez - Gruby1994 w dniu 2012-07-12 00:06:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1820
Ja tam doświadczony nie jestem,ale napiszę Ci jak ja bym to widział. Przysiady i MC w 10 seriach po 5 powtórzeń na 70%cm to jak dla mnie za dużo. Zrobiłbym 2 serie rozgrzewki i 5-7 serii głównych po 5-6 powtórzeń(tak jak napisałeś - w póżniejszym etapie zmniejszasz ilość powtórzeń),tak aby mieć w tej ostatniej (ewentualnie 2 lub 3 ostatnich seriach) 70% cm. Przysiad do ławki + 10-20% ostatniej serii,raczej według mnie też ciężko powinno być. Dzień dobry bym nie robił w dzień nóg,ewentualnie mógłbyś dorzucić jakieś wykroki lub coś na nogi. Biceps bym zrobił raz w tygodniu 2 ćwiczenia po 3 serie po 10 powtórzeń z dokładną techniką. Rozpiska Metalixa wydaje się być ciężka,więc triceps również będzie ciężko pracował 3 razy w tygodniu. Dlatego ja bym nie rwobił go w sobotę na osobnym treningu,tylko starał się włączyć w dzień treningu WL np dodać 2-3 serie jakiegoś dociskania od deski/wycisku wąsko/jakiegoś rodzaju pompki po WL np w poniedziałek i piątek. Nie robił bym skosu dodatniego w poniedziałek bo i tak klatkę masz mocno obciążoną. Wrzuć może jeszcze coś na barki.
Poza tym dużo zależy od Twoich zdolności regeneracyjnych.

Może wpadnie ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników/zawodników i Ci lepiej poradzi. Pomyśl też o planach typu BILL STARR lub FBW typowo pod siłę. Na mnie się bardzo fajnie sprawdzają,ale to tak jak pisałem, kwestia indywidualna jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Senegroth POWERLIFTING
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9543 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 61854
Kolega dobrze prawi. sobotni triceps zbędny. Jeśli siad i mc 5x10 to zrob większy odstęp np pon pt albo środa, sobota choć to i tak będzie niezła rzeźnia, ale da się zrobić. Ogólnie trening metalixa rozciągnałbym na 2 trenigni na tydzien. Wtedy wyjdzie coś koło 8 tygodni trenignów i na tydzien wyjdzie jeden lekki, jeden ciężki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 159 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3048
Ok Dzięki Chłopaki rozpisze i wrzuce do sprawdzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 159 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3048
Ok stwierdziłem po 1 tygodniu ze jest dobrze na 5 powt tzn nie jakos Mega ciężko ale cięzko więc zeby zmniejszyc wejde na 3 powtórzenia i dalej +5kg posiedze ze 2-3 tyg na trójkach i potem znów 2-3 tyg na dwójkach następnie na 1-2 tyg na jedynki odpoczne 3-5 dni i zrobie sprawdzianik a wiec bedzie to wyglądało tak i bez trica na osobnej sesji jak mowiliscie a ten skos dodaje jakie takie urozmaicenie na lekkim ciezarze


Poniedziałek:Klatka+Biceps
Plan Metalixa

Uginanie Przedramion ze sztangą 10x3 na 70% 52,5kg co tyg 5kg jak dojde do treningu na którym nie będe mógł wykonac 3 powt to na nastepnym treningu zmniejszam o 1 powt i tak az do 1 powt
Modlitewnik 3x8 lekko

Środa:Klata+Nogi
Plan Metalixa
Skos górny 3x8 lekko 70kg

Przysiady 10x3 na 70% co tyg 5kg ak dojde do treningu na którym nie będe mógł wykonac 3 powt to na nastepnym treningu zmniejszam o 1 powt i tak az do 1 powt
Przysiad do ławki 3x3 lekko


Piątek:Klata+Triceps
Plan Metalixa
Pompki na poręczach 4xmax
Linki 2-3 serie 6-8 powtórzen lekko

Sobota: PLecy + Worki
Martwy Ciąg 10x3 na 70% co tyg 5kg ak dojde do treningu na którym nie będe mógł wykonac 3 powt to na nastepnym treningu zmniejszam o 1 powt i tak az do 1 powt
Podciaganie na drązku 4x max
Wiosłowanie koncem sztangi olimpijskiej jednorącz 6,6,4,4,



Zmieniony przez - Gruby1994 w dniu 2012-07-16 14:17:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Senegroth POWERLIFTING
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9543 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 61854
Ok, chociaż ciągi radziłbym robić 3x3. Poręcze robiłbym na 5-6powt ale ze sporym zapasem. Triceps i tak urośnie od klaty 3x w tygodniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 159 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3048
Dzięki nom poręcze leciutko ze swoim cięzarem po 5 powtórzen 3-4 serie a ciąg narazie zostane tak jak jest zobaczymy co dalej :D a i zapomniałem linki wyrzucic

Zmieniony przez - Gruby1994 w dniu 2012-07-19 11:11:23
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaroslaw Olech [film]

Następny temat

Czy są jakieś zawody dla 16-latka ??

NutLove