SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w ułożeniu planu treningowego i diety.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 461

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45
Witam wszystkich serdecznie.
Otóż chciałbym wyrzeźbić choć trochę "kaloryfer" do końca czerwca.
Mam 14 lat, 64 kg wagi i 179 cm wzrostu.
Nie znam się na tym, dlatego chciałbym aby ktoś ułożył mi jakąś dietę i plan treningowy.
Nie posiadam żadnego sprzętu itd.

Tutaj macie zdjęcia mojego brzucha.






Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie lubisz przemęczać się? tylko do czerwca?
Treningowi ludzie poświęcają się całe życie. Twoje podejście jest nieadekwatne do celu.
Chcesz wyrzeźbić kaloryfer? To przytyj, bo na 1,79m wzrostu 64kg to za mało.
Kaloryfer na kościach to jak u grubej baby wielkie cycki.
W twoim wieku powinieneś wziąć się za trening ogólnorozwojowy -> Trenować całe ciało. Co do spalania tłuszczu, które absolutnie jest Ci nie potrzebne póki co -> Aeroby, tzn. rower,bieganie,pływanie. Co nie znaczy, że Ci zabraniam, wręcz przeciwnie.
Masz dostęp do jakichś sekcji w pobliżu? Sztuki/sporty walki? To jest świetna myśl. Tam wytrenujesz całe ciało, nauczysz się wielu rzeczy, bądź wkręcisz się na dobre i zaczniesz wygrywać zawody.

https://www.sfd.pl/[ART]_Etapy_rozwoju_naszej_sylwetki_[ART]-t795603.html#post5
później jak stwierdzisz, że przydało się to poczytaj podwieszone w tym dziale oraz w dziale Junior.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat