SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc mile widziana

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 443

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 33
Wiek - 19
Waga - 71 kg
Wzrost - 183 cm
Cel do osiągnięcia - siła, masa
Staż na siłowni - tylko tyle co na lekcjach w-f, czyli bardzo mały staż
Aktywność fizyczna - siatkówka średnio 3 razy w tygodniu, czasem bieganie (4-6 km)

Witam.
Chciałbym prosić Was o pomoc w ułożeniu planu ćwiczeń i ewentualnie diety. Od około listopada staram się regularnie ćwiczyć. Na początku były to pompki (3 razy w tygodniu, 4 x max ) i brzuszki (3 x 50 powtórzeń ). Później starałem się robić a6w, lecz przy 17 dniu podziękowałem. Od stycznia robiłem trening dla początkujących Mawashiego i efekty po miesiącu były (wg mnie) całkiem niezłe. Niestety z powodu kontuzji której nabawiłem się podczas meczu musiałem zrezygnować z ćwiczeń. Teraz od tygodnia robię ABS 2 codziennie i pompki co dwa dni. Jako że chciałbym się w końcu zabrać za siebie porządnie zwracam się do Was o pomoc. Co do diety to jedyne co zrobiłem w tym kierunku to to, że staram się spożywać więcej produktów mlecznych (więcej mleka, maślanki, itp.). Niestety dostęp do siłowni mam bardzo rzadko. Jedyny sprzęt jaki posiadam w domu to drążek. W ciągu dwóch tygodni powinienem mieć jeszcze hantelki.

Z góry dziękuję i proszę o wyrozumiałość

Zmieniony przez - Ramsowiak w dniu 2010-04-14 22:23:56
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2028 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15708
Na razie powróć do treningu dla początkujących, chyba że czujesz się na siłach to średnio zaawansowanych. Nie ma specjalnie co kombinować na początek.
Z produktami mlecznymi to też tak bez przesady, niestety pijąc dużo mleka i maślanki można zauważyć efekt "puchnięcia", skupiłbym się raczej na jajkach, mięsie, rybach itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 33
Dobrze, zacznę więc jeść trochę więcej jajek. Słyszałem kiedyś że surowe są zdrowsze
A co do treningu dla początkujących, powiedzmy że trenuję w poniedziałek, środę i piątek, to czy we wtorek, czwartek i sobotę można robić normalnie ABS2 i np biegi oraz podciąganie na drążku, lub zwis aby wyćwiczyć przedramiona ? (powiedzmy 3 serie po max)

Zmieniony przez - Ramsowiak w dniu 2010-04-15 22:19:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2028 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15708
Jeśli uwzględnisz to w bilansie kalorycznym to spokojnie możesz dodać biegi, czy inne aeroby. ABS2 też ok.
Od zwisania to raczej specjalnie przedramion nie wyćwiczysz, ale podciągania możesz robić rekreacyjnie, żeby poprawić wyniki, z tym że raczej dawałbym sobie chociaż co jakiś czas dzień luzu od wszystkiego. np ABABABW gdzie A-trening, B-ABS2+bieganie, W-wolne. No i sam musisz się pilnować, żeby po prostu się nie przeforsować, żeby zdobyć masę przy takim sposobie ćwiczeń musisz mieć naprawdę sporą nadwyżkę kaloryczną.
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening domatora dla początkującego

Następny temat

Jestem zielony w kulturystyce ale chcę wiedzieć jak ćwiczyć by mieć fajną rzeźbę.