SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początki

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1348

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 128 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 318
Mam 17 lat, 183cm wzrostu i 79kg. Od ok. 2 miesięcy ćwiczę, głównie FBW, byłem na redukcji, gdyż miałem trochę do zrzucenia, ale teraz uznałem, że pomimo jeszcze odrobinki tłuszczu na brzuchu i udach, zacznę przez zimę masować, a na wiosnę redukcja. Dietę trzymam, lecz myślę nad kupnem jakiegoś białka. Nigdy nie używałem żadnych odżywek, nie byłem przekonany do jakichkolwiek "wspomagaczy" i nadal nie jestem, lecz spróbuję chociaż trochę. Nie znam się na tym kompletnie. Moglibyście doradzić jakieś białko na początek? Jeszcze pytanie: jak branie jego wpływa na zdrowie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 128 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 318
Zapotrzebowanie wynosi ok. 2500 kcal. Przeciwwskazań raczej nie mam żadnych, dietę wiem jak ułożyć i zabieram się za to od następnego tygodnia. A co do białka to po prostu mało jest go w produktach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 254666
a wiesz ze potrzebujesz tego bialka?
jak wyglada dieta?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 150
Suplementy traktuj tylko i wyłącznie jako uzupełnienie ewentualnych braków w diecie. Jeśli masz braki to pozostaje pytanie ile chcesz przeznaczyć oraz kiedy planujesz dostarczać odżywkę białkową.
...