SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Po UFC 43

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1216

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 2655
Z tego co się zdążyłem zorientować na forum Sherdoga to Randy wygrał , Vitor też , KIMO wygrał, Rizzo też , Do reszty to nie jestem pewien (mój angielski nie jest najlepszy) Mir chyba przegrał, Lindland chyba wygrał, Yves wygrał i Freeman chyba też. Mam nadzieję, że zobaczymy rewanż Randy vs Vitor, ale tym razem w półciężkiej. Ta walka ozywiłaby UFC. Podobne za***iste walki, ale na tamtym forum sa tylko zdawkowe opisy. Jak ktos ma jakies newsy to niech wpisuje. Zdrówko

Nie wiem, nie znam się, nie orientuje się ...zarobiony jestem !!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 2655
SPROSTOWANIE
Frank Mir def. Wes Sims via Disqualification - R1 (2:56)
Vernon "Tiger" White vs. Ian "The Machine" Freeman The decision is a draw.
Vitor Belfort def. Marvin Eastman via Referee Stoppage (Strikes) - R1
Yves Edwards def. Eddie Ruiz via Unanimous Decision
Tank Abbott vs. Kimo Tank taps out at 1:59 seconds.
Chuck Liddell vs. Randy Couture

Randy Couture is your new UFC Light Heavyweight Champion.Randy Couture def. Chuck Liddell via Referee Stoppage (Strikes) - R3 (2:40)

Pedro Rizzo vs. Tra Telligman The fight is stopped because of a cut. Tra has blood all over his face.

Matt Lindland vs. Falaniko Vitale Matt Lindland lost when he knocked himself out!