SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plemnik z którego powstałeś to była WY***KA -Spam!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 148825

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 17173 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 110136
nie o to chodzi,chodzi o to zeby skasowac adres ktory jest tam zapisany w tym pasku
ale nic juz zrobie recznie wciskam adresy ktore sa ponizej adresu tego ktorego chce sie pozbyc i schodzi w dol

Ostatnio aktywny
2008-09-25 19:03:17
richHAX.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
a ajki to był adres ?

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2165 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11437
i *** nie dało sie na skróty to trza tera za******lac i nowe robic

Przyczyna poprzedza skutek....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
ja tak miałem z Tuną plus makaron jak otworzyłem w szkole kazdy odszedł odemnie

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2165 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11437
jarku i tak nie wiem o co ci chodzi jak chcesz usunac adres z pamieci to opcje ustawienia przegladarki czy tam *** wie co ty masz historia i wy******l ktory ci nie pasuje

Przyczyna poprzedza skutek....

...