SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plemnik z którego powstałeś to była WY***KA -Spam!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 148993

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Siema

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 862 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 48674
Ci powiem ze ci z rayanera to prawdziwe parowy..
dalem kumplowi dysk 250 przenosny pod usb zeby wziol dam ziomkom na dzielni niech mi zgaja filmow itp. i ****a dochodzi do sprawdzenia i nie pozwolili mu wziasc tego dysku dobrze ze bylem na jeszcze na stansted to sie wrocilem i wziolem. masakra jade teraz za 2 tygonie samochodem ze starym to pewnie sie prywiezie troche smakolykow.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 3330 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12834
rajanem najlepiej sie stuff wozi,bynajmniej do mnie..torba na klodke i laduje w nia co chce..wlacznie z 20 wagonow faj..

egzystencja bez przekłamań,bez medialnego bełkotu.czystki etniczne celem przednim.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 20544 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 125836
dzien dobry spamerzy

DreamChaser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 3330 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12834
cze saleta


zw/ide sie wysrac bo sniadanie kosmos bylo

egzystencja bez przekłamań,bez medialnego bełkotu.czystki etniczne celem przednim.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 862 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 48674
...