SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co wy na to ??

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6926

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 256 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 5945
Mam prawie 18 lat ćwiczę od około 2 lat i mam zamiar wziąść 100 mety a dokładnie 113 na 6 tygodni do tego białko serwatkowe , odżywke scitech nutrition "MASS" ,nolvadex, zakupić jakieś loeki osłonowe na wątrobe (jakie polecacie) oraz kupić maść lub krem na rozstępy(lepiej zapobiegać niż leczyć)(tu też czekam na jakąś nazwę maści którą ktoś z was stosował) to będzie mój 1 cykl wcześniej brałem troche suplementów ale nie sterydów , cykl mam rozpisany tak że zaczynam na jednej tabletce a kończe w ostatnim tygodniu tak że biorę nawet po pół.

<co wy na to czekam na odpowiedzi co zmodyfikować może cos innego zamiast tych odżywek mete już mam więc raczej z niej nie zrezygnuje>

REACT_OPOLE

REACT_OPOLE

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 256 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 5945
wielkie dzięki za odpowiedzi jeżeli ktoś jeszcze ma coś do dodania to bardzo proszę . Wszystkie odpowiedzi czytam i biorę pod uwagę.

REACT_OPOLE

REACT_OPOLE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 256 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 5945
I jak nikt mi tutaj nie pomoże

REACT_OPOLE

REACT_OPOLE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Moze nikt nie ma ochoty ci pomoc ?

Krasnall
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący