SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy ( ocena oraz korekta )

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 429

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 348
Witam, dostałem ostatnio siłkę domową tj. ławeczka z możliwością, aby była też skośna, posiada też modlitewnik. Dostałem także hantle. Chciałbym zapytać się was, bo ćwiczę codziennie jakieś 2-3 tygodnie, a że nie znam żadnych ćwiczeń na miarę moich możliwości, to robię taki plan codziennie: (dodam że mam 16 lat, wolniej dojrzewam, 165cm, 50kg wagi)
1. Wyciskanie na ławce leżąc 40kg 4 serie - 12x 10x 10x 8x
2. Poprostu stoję pionowo, biorę hantle 6,5kg i podchwytem 10x pózniej robie nimi triceps , póxniej kolejna seria nachwyt młotkowy i znowu triceps
3. Rozpiętki hantlami leżąc ( zwykłe a póxniej przekręcam pięść i inaczej je trzymam ) wszystkie serie robie bez przerw w tym ćwiczeniu zarówno jak w poprzednim ( 4 serie 10x10x10x10 )

Codziennie wykonuje te ćwiczenia, narazie rekord na kaltę podniosłem siebie 2-3 razy :) czyli jakies 50-51kg

Moje pytanie brzmi: Czy ten plan treningowy jest dobry? Może go trzeba jakoś urozmaicić bo nie wiem czy ćwiczenie samej klatki piersiowej i rąk jest dobre? Nie znam się dlatego proszę o odpowiedzi... Dodam że nie zamierzam wykonywać ćwiczeń, które mogą mi uszkodzić wzrost, gdyż wolniej dojrzewam i się rozwijam jak już wspomniałem... Dziękuję
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 348
Płeć : mężczyzna

Wiek : 16

Waga : 50

Wzrost : 165

Cel treningowy : Masa

Staż treningowy na siłowni : 3 tygodnie

Uprawiane inne sporty : Break Dance, MMA , BJJ ( Ale to kiedyś - obecnie nie trenuje nic poza zamierzaną siłownią)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Ławka domowa, modlitewnik , hantelki , drążek do podciągania

Dieta : Rano zawsze jem śniadanie , w szkole bułkę , po szkole obiad i trening, po treningu serek wiejski + bułka + banan, pozniej kolacja ( kanapki lub ewentuanie tosty itp)

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : Nie zamierzam brać ze względu na mój wzrost i powolny proce dojrzewania i rośnięcia

Ostatnio przerabiany plan: Napisałem powyżej

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Wyciskanie na ławce leżąc 3x 50kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zuczek222 Redukcja

Następny temat

Anubis94 - dziennik - pierwsza redukcja

Whey vit