SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwszy cykl . Porady

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1370

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 906
Wiek 21
waga 70
wzrost 168
staż 4lata
Dieta (wszystko wyliczone )
Cel : Masa
Witam mam pytanie czy połączenie Mety z winkiem jest dobrym rozwiązaniem na pierwszy cykl ? Czy może jest coś co zastąpi mete i da mniejsze skutki uboczne i lepszej jakości masę ?
I jeszcze pytanie: Jak bym zaczął mete i winko to lepiej od razu łączyć te środki czy np pierwsze zacząć winko z 4 tyg i potem wrzucić winko+meta 4 tyg tak żeby wyszło z 8 tyg cykl .
Odblok myślę o clomid . Niby czytałem tematy różne już w tym dziale , lecz ciągle jestem zielony i wolę się dobrze doinformować znawców . Pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1474 Napisanych postów 10261 Wiek 53 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 84499
Dobra aptekę masz jak sam wykupisz towar w polskiej aptece, chociaż wybór masz nie wielki.

Tu masz temat podwieszony co można kupić w polskich aptekach.

https://www.sfd.pl/APTEKA_INFO__saa_w_PL_/_EU_/_WORLD-t949409.html 

najsłabszy inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny,

- najmniej selektywny inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny.
TABELA WEDŁUD KSIĄŻEK PISANA NA PODSTAWIE MOICH ODCZUĆSKDER-paroksetyna fluvoksamina

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94927 Napisanych postów 364912 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1670438
Wypelnij ankiete i ja wklej
1