SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pierwsza dieta, prosze o sprawdzenie i ewentualna poprawe

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 608

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 298 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4647
Witam!
JEst to moja pierwsza dieta wiec prosze o wyrozumiałośc ;)Dieta moze wygadac troche dziwnie ale to jest spowodowane moim trybem życia (szkola na popołudnie itp. )...

8.00
-mleko 0,5 %
-musli ftella
-platki owsiane
-2 jaja

12.00
tunczyk

13.00-18.00
-2 bułki kajzerki
-2 milko
-szynka z indyka

20.00
-ryz biały
-piers z kurczaka
-sos meksykanski
warzywa na patelnie

21- trening

24 twarożek / WPC

SUMA 3137 kcal b= 198, w= 420, t=69



Do tego zakupiłem odrzywki :Carbo i białko wpc. Carbo w trakcie treningu a wpc rano i na noc. Co sadzicie o takiej rozpisce. Dodam że bede ja stosował przez jakies 10 tygodni bo tyle trwa trening siłowy - 10-cio tygodniowy trening WL (dostepny w dziale dwóbuj siłowy).


zapotrzebowanie 2700 kcal + 500 kcal = 3200 kcal
na kilogram masy ciała b= 2,57, w= 5,45, t= 0,9

Licze na konkretne odpowiedzi ;) Pozdrawiam ;)

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

"nie liczy się ile masz w łapie, liczy się to ze jesteś wariatem"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
umówmy sie od razu że poprawiasz diete bez białego pieczywa tuńczyków szynki i wynalazków typu sos z torebki wtedy wstawiasz ją tutaj

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 298 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4647
nie rozumiem czemu tunczyka nie moze byc wiem ze nie mozna go jesc codziennie bo ma w sobie rtec ale jest dobrym źrodłem białka... Ok, białe pieczywo zasapie chlebkiem razowym, zamiast szynki do kanapki moze jakis ser skoro tej szynki z indyka nie moze byc albo jakis kawałek z piersi z kuraka, a sos jest z słoika :P
-sos meksykański 157 kcal b=4,75/ w=27,5 /t=3,75 to jest jedna porcja

Prosze Cie nie kaz mi z tego rezygnować bo go bardzo lubie ;) Wiec co jeszcze mozna zmienic? Pozdrawiam ;)

Zmieniony przez - VVenoM w dniu 2011-01-06 17:18:16

"nie liczy się ile masz w łapie, liczy się to ze jesteś wariatem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
powiedziałem co można zamienić

Zrobisz jak bedziesz chciał. Sos najlepiej samemu zrobić bo widzisz ile ma cukru jeśli nie to poczytaj skład. Zamiast szynki pierś jak najbardziej. Zamiast tuńczyka miruna morszczuk dorsz itp

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 298 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4647
Tunczyka bede jadł na zmiane z tymi rybkami co wymieniłes. Ten sos tez bede ograniczał do gora 2-3 razy na tydzien. Czy jeszcze widzisz cos do poprawy? Czy taki rozklad btw jest dobry jesli planuje trening na siłe? Pozdrawiam ;) Sog

"nie liczy się ile masz w łapie, liczy się to ze jesteś wariatem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
rozkład może byc

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 298 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4647
dzieki wielkie ;)

"nie liczy się ile masz w łapie, liczy się to ze jesteś wariatem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
proszę i powodzenia :)

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase do oceny !

Następny temat

Dieta do oceny - Jendrula