SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PROSTE PYTANIE!!! DOTYCZY WIELU

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 917

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6494 Napisanych postów 62286 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777509
Jestem początkującym ćwiczącym ale kiedys maiłem problem ze stawem barkowym i wielu moich kolegów ma właśnie z tym stawem problemy.Wiem ze większość rozbija sie o złą rozgrzewke ale to pomijając.Czy nikt z Was nie ma problemów ze stawami "chrupaniem" podczas ćwiczeń? Jak sobie radzicie ze stawami ewentualnie jak takich chorobowych stnów uniknąć .Dzieki za podpowiedz POZDRAWIAM

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1092 Wiek 33 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 7458
unikanie - przedwszystkim dobra rozgrzewka!!, dobra technika, dobrze dobrany ciezar i cwiczenia

Trzeba być twardym, a nie miętkim...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 176
ja mam podobny problem tyle ze z kolanami... dopiero kiedy porzadnie sie rozgrzeje przestaja halasowac jak u starej babci. lekarz poradzil mi by ich po prostu nie przeciazac (oj z tym jest ciezko bo tancze) i ewentualnie lykac jakies tabletki chroniace stawy np arthrostop lub pochodne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 290