SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Od początku!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 780

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19
Hej!

Na początku zaznaczam, że zupełnie nie znam się na tych rzeczach, więc w miarę możliwości proszę, aby tłumaczyć mi sprawy jak "głupkowi". Mam 15 lat (w grudniu 16) oraz 171cm wzrostu jednocześnie mając 70kg wagi. Do tej pory nie uprawiałem żadnego sportu. No, nie wliczając w to piłki nożnej i pływania, sporadycznie oczywiście. No dobra, ale piszę do Was z prośbą o pomoc. Chciałbym wyrobić sobie, przynajmniej zarysy, mięśnie brzucha, "przypakować" (nie, nie wiedziałem jakiego tu innego słowa użyć) trochę na rękach oraz spalić trochę na udach, które są moją zmorą od urodzenia. Problem w tym, że chciałbym sobie darować siłownię i ćwiczyć w swoim zakresie. Co mam do dyspozycji? Hmm.. mam mnóstwo terenu do biegów. Również mam całe jezioro do dyspozycji (i tu dwie kategorie: mogę pływać na łodzi lub bez). Oczywiście potrzebny jest mi jakiś plan ćwiczeń oraz, co wydaje mi się potrzebne, jakaś dieta. Tutaj również wychodzę z prośbą do Was o pomoc w ich ułożeniu. Chciałbym, aby jakiekolwiek efekty były już widoczne po miesiącu. Czy jest w ogóle taka możliwość?
Liczę na Was, drodzy forumowicze !

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 70

Wzrost: 171

Cel treningowy: Wyrobienie mięsni brzucha (przynajmniej zarysy) oraz mięśni rąk; pozbycie się trochę w udach

Staż treningowy na słowni: Brak

Uprawiane inne sporty: Sporadycznie piłka nożna oraz pływanie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): W sumie brak. Jednak w razie ostateczności mogę coś wykombinować.

Dieta: Brak. Prosiłbym również o pomoc w jej dobraniu.

Przeciwskaznania medyczne: Źle złożona ręka po wypadku, co w efekcie daje ją trochę skrzywioną, jednak nie powinno to przeszkadzać w ćwiczeniach.