SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Od czego zacząć?Proszę o pomoc.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1051

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 163
Witam. To moje drugie podejście na sfd, mam nadzieję, że tym razem naprawdę czegoś się tu dowiem i ktoś rzetelny wesprze radą. Otórz planuję rozpocząć cykl treningowy, aby przez okres zimowy zatrzymać uzyskaną do wakacji formę. Nie bardzo wiem za co się zabrać, gdyż do tej pory jedynymi sportami które uprawiałam były siatkówka - 7 lat i pływanie - 3 lata. Chcę się zabezpieczyć na zimę przed "brzuszkiem" i "boczkami" więc mam zamiar coś z sobą zrobić. Niestety nie znam się zupełnie i nie wiem w jakich częstotliwościach należy wykonywać ćwiczenia. Przed wakacjami próbowałam a6w, jednak na początku 3 tyg odpadłam. No i jak wiadomo efekt kiepski.


Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Płeć: Kobieta

Wiek: 18

Waga: 57

Wzrost: 172

Cel treningowy: Wzmocnienie mięśni brzucha, pośladków, nóg

Staż treningowy na słowni: brak

Uprawiane inne sporty: siatkówka 7 lat, pływanie 3 lata

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): brak

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

(...) Siła kobiety nie tkwi w mięśniach.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14678 Napisanych postów 53199 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400740
Jesli twoim celem jest tylko zachowanie formy i nie zalewanie sie tluszczem, to zaproponuje ci ACt i trening aerobowy