SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywki na siłe

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1535

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 55
witam :)
183 cm
78 kg
19lat
ćwiczę od 5 miesięcy na sucho, teraz jestem w trakcie regeneracji i chciałbym zacząć trening z odżywkami pod kątem siły :)
co polecacie bo jestem kompletnie zielony w temacie odzywek ;)
z góry dzieki za odpowiedzi :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3085 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19258
Na sile to w szczegolnosci kreatyna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9318 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26947
Co rozumiesz przez bycie w trakcie regeneracji ? Jakas dluzsza przerwa? Diete masz?
Na sile j/w ewentualnie beta alanina na lepsza wytrzymalosc miesnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 55
chodziło mi o to że przedtem ćwiczyłem na pełnym obciążeniu a teraz dwa tygodnie zrobiłem sobie mniej intensywne treningi ;) z dietą to raczej lipa ;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1717 Napisanych postów 27216 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 516400
Nie spodziewaj się efektów jeżeli nie masz diety.

Siłę buduj na treningach, kreatyna to tylko lekka pomoc. Jaki jest Twój staż?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 213 Napisanych postów 22991 Wiek 12 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 173464
Kreatyna plus beta-alanina.

Przed zakupem lektura czy warto