SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena pierwszej diety ;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2071

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 389
Witam. Bardzo prosze o sprawdzenie mojej diety, od razu zaznaczam, ze jest to moja pierwsza w zyciu ulozona dieta wiec zapewne daleko jej od doskonalosci ;) jestem calkowicie zielony w tym temacie wiec bardzo prosze o wyrozumialosc ;) moj plan wyglada tak, ze rano na czczo bede biegal oraz jezdzil rowerem a 3-4 razy w tygodniu chodzil na silownie. Bede stosowal Olimp Therm Line II, Olimp Thermo Speed Extreme oraz kupilem BCAA






jest to dzien "treningowy" w normalnym dniu delikatnie zmienie proporcje. Posilek 4 to posilek przedtreningowy, natomiast 5 po ;)

odnosze wrazenie, ze zle dobralem proporcje i rozlozenie tego wszystkiego (bo wiem, ze np. rano powinno sie wiecej spozywac weglowodanow i ogolnie wiecej jesc)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 93

Wzrost: 188

Obwód klatki: nie wiem

Obwód ramienia: nie wiem

Obwód talii: nie wiem

Obwód uda: nie wiem

Obwód łydki: nie wiem

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ok 8kg

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: od czasu do czasu biegi

Odżywianie: nie lubie ryb

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak

Preferowane formy aktywności fizycznej: rano codziennie aeroby (biegi+rower), 3-4 razy w tygodniu silownia

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: brak

Zmieniony przez - checky w dniu 2008-06-17 12:14:41
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.