SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowotwór a ćwiczenia i masa

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1075

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 47
Hej!
Nazywam się Lidka i mam 15 lat Ćwiczę "tak na poważnie" od 2 lat ( siłownia, fitness, kalistenika,ogólne zainteresowałam się budowaniem swojego ciała) ale sport uprawiam odkąd pamiętam.
Wszystko było super i fajnie, widziałam jak "rośnie" tyłek i biko hehe, ale dwa tygodnie temu wykryto u mnie nowotwór.
Z wagi ciała spadłam w tydzień z 60 kg ( mam 178 cm wzrostu ) do 56 kg. W oczach uciekają mi mięśnie, (o tyłku i biko nie wspomnie ) ogólnie trochę szkoda.
Poradźcie mi, czy powinnam zastosować jakąś suplementację? Zmienić dietę? (jestem wegetarianką od 10 lat, ale wszystko było okej).
Czuję też ogólny spadek siły, nie jestem w stanie zrobić połowy serii np. przysiadów ze sztangą, a zmniejszyłam obciążenie do minimum.
Chyba się załamię!!
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 47
Dopiero wszesne stadium, 7-dmio centymetrowy zwapniały guz na piszczeli bez obrzęku na skórze, choć widać go przez spodnie. Nie boli, no chyba ze go dotknę. Przymierzam się do zastosowania diety dr Budwig ( oparta na kwasach omega 3 ) opiera się na oleju lnianym. Spróbować nie zaszkodzi a posiłek z twarogiem i wyżej wymienionym olejem na pewno nie zabije :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert