SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

New York

temat działu:

Polacy za granicą

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 16046

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 350 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2585
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 175 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 32964
w sumie pod NY, w reno, NV

Hard core till death

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10781 Napisanych postów 47208 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
wbijam 20 czerwca do NY
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1406 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18410
greenpoint sie kłania

Jeśli w kulturystyce jest jakaś magia, to jest to magia walki ponad granicami.
To magia ryzykowania wszystkiego dla marzeń, których nie dostrzega nikt poza tobą.
NIE CHCE SOG-ów!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10781 Napisanych postów 47208 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja bede na Ridgewood
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1406 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18410
moja babcia tam mieszka dudek. jestem tam prawie co weekend.
jaki ten swiat mały

Jeśli w kulturystyce jest jakaś magia, to jest to magia walki ponad granicami.
To magia ryzykowania wszystkiego dla marzeń, których nie dostrzega nikt poza tobą.
NIE CHCE SOG-ów!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10781 Napisanych postów 47208 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ridgewood to też polakowo ... szczególnie okolice Myrtle Ave, Putnam Ave, Forrest Hill. Troche czarnuchów niestety , latyno, itp brudów ale to juz takie miasto
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11332
cze hopy nie macie tam kogos znajomoego kto pokoje wynajmuje bo bilet zamowiony robota (lipna bo lipna) ale jest (wiadomo poacztki ) tylko korde koles mi z mieszkaniem sprae zawalil , jesli znacie kogos kto sie tym zajmuje albo poprostu moze komus potrzeba lokatora to dajcie znac moze jakies linki bede wdzieczny bo wylot 17 a tu kicha na calej lini :(
z gory dzieki i pozdrawiam

rada na to taka zalej pan robaka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10781 Napisanych postów 47208 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
elo sprawdz na np bazarynka.com , albo po prostu po przylocie uderz od razu z plecakiem na greenpoint , wysiądź na linii L - przystanek Greenpoint albo jeden obok , sami Polacy wszędzie więc możesz śmiało pytać ;) ; są tam tablice z ogłoszeniami, nie powinieneś mieć kłopotu z wynajmem z marszu , pokój będzie kosztowac ok 350-450$, pamietaj że będą chcieć depozyt jakiś z góry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11332
ok dzieki za podpowiedz bede probowal wszystkiego
sog tylko duchowy bo abon sieskonczyl :(
jeszcze raz dzieki i pozdro

rada na to taka zalej pan robaka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2039
ktoś mieszka w okolicach bensonhurst ? ;] potrzebuje partnera na silke samemu lipa cwiczyc ... prosze bez skojarzeń ;]
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

mma w galway

Następny temat

Gdzie kupić najtansze odzywki w Irlandii???

Wheyvita