SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Może Ktoś Pomoże?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1088

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 101 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1088
Witam Mam pytanie do bedacych w temacie bo mam problem poniewaz ćwicze reguralnie nie opuszczam treningów nie pije nie ćpam itp.a moja waga stoi od dłuzszego czasu w miejscu 84 kg łapka 40 i nie sie nie rusza i nie idzie do przodu;/ a najgorsze jest to ze sa kolesie co cpaja pija w h****a wala cały czas i sa do******* a człowiek sie stara i to nie wychodzi

Tych co zrobili jeden cykl w zyciu jest bardzo malo,a tych co zrobili dwa nie ma wcale!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1608 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6959
a może daj tak cos więcej o sobie i jakim treningiem ćwiczysz, dieta jest?

idź za głosem serca,
p****** presje rówieśniczą,
ćwicz to co chcesz nawet gdy kumple nie ćwiczą!!!
mój trening: http://www.sfd.pl/nie_mam_pewności_czy_trening_jest_dobry,_co_na_to_specjaliści_-t504590.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 641 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5376
Prawdopodobnie jedziesz bez diety no a bez niej to do pewnego momentu potem to juz naprawde ciezko idzie ( jak idzie )

Walcze do ostatniego tchu, każde powtórzenie dla mnie kwestią bytu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 101 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1088
trening był taki ze nie przekraczał 4 seri a powtorzenia były od 12 do 8 pow
moja dieta była bardzo dziwna(ale ja jej nie układałem tylko ja układał trener miejskiego klubu)ale on sie nawidoczniej nie zna
Śniadanie
6 jajek +jabłko(gruszka banan,winogrona,jagody)+oliwa
2 sniadanie
2 mieraki proteiny z woda lub mlekiem lub jak wyżej(150g poledwicy,170g makreli wedzonej,pstraga.dorsza+worek ryżu+owoc+oliwa
obiad
210 ryby(dorsz,karp,łosoś,makrela+worek ryżu(kaszy)+owoc+oliwa
po treningu 1g wegli na kg masy ciała(magnum 8000)
kolacja
białko
jak wyżej+worek ryżu+warzywa(duza porcja)+oliwa
kolacja druga( w razie głodu)
6 całych jaj,chude gotowane mieso lub 2 miarki proteiny z woda+oliwa
To była moja dieta ktora układał człowiek ktory mysli ze wie wszytsko a jak by wiedział to by była dobvra a nie do du****

Tych co zrobili jeden cykl w zyciu jest bardzo malo,a tych co zrobili dwa nie ma wcale!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94997
Aż tak tragicznie z tą dietą to nie jest Jakieś podstawowe zasady są.


Ale - prawidłowa dieta to odpowiednio przeliczone składniki itd itp

Zajrzyj do odżywiania.

Kiedy miałeś przerwe regeneracyjna? Jakim systemem cwiczysz? Jaki masz staz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 101 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1088
Jak jechałem ta dieta to miałem 4 tyg treningu ciezkiego pozniej 1 tydz regeneracji i pozniej zmiana treningu9poprostu słuchałem sie tego trenera ale nie potrzebnie z tego co widze);/ zaczynałem jak miałem 16 lat ale to było takie bez kompletnego pojecia;/Staż to mozna nazwać 2 lata

Tych co zrobili jeden cykl w zyciu jest bardzo malo,a tych co zrobili dwa nie ma wcale!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94997
Hmmm...

To przede wszystkim do poprawy dieta. Ale to już wiemy

Dalej - rozpisz mi Twoj trening.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3709
zaloze sie ze robisz za duzo serri i na treningu zapiee,,,lasz jak robol przy lopacie,a nie o to chodzi,dlatego czasem Ci co leca sobie na treningu w h...a i gadaja o dupach miedzy seriami szybciej rosna niz ten co trzyma diete i ostro zapie...la.
zamiast sie glowic nad seriami i powtorzeniami lepeij troche odpusc na treningu,zarzuc jakis fbw 3 razy w tyg i rob min liczbe serii,a do diety dodaj jeszce np;oliwe z oliwek by zwiekszyc ilosc kalorri.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 101 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1088
To powiedz mi o co chodzi??To czyli co mam isc na trening i rozmawiać o szmatach miedzy seriami i walić w h****...Minimalna liczba serii to jaka?? oliwa z oliwek jest do kazdego posiłku nie wiem czy zauważyłeś... Pozdrawiam.


Zmieniony przez - Maaaaser w dniu 2008-09-23 16:49:35

Tych co zrobili jeden cykl w zyciu jest bardzo malo,a tych co zrobili dwa nie ma wcale!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 641 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5376
master

trening był taki ze nie przekraczał 4 seri a powtorzenia były od 12 do 8 pow

Co to znaczy?Jak mozesz to wklej tutaj swoj plan bylbym wdzieczny naprawde. Co do diety to akurat w tym przypadku nietrafilem.Odzywiasz sie dobrze z tego co widze a wiec powinno isc do przodu. Wklej trening i zobaczymy moze tutaj jakas czarna dziura :p

Walcze do ostatniego tchu, każde powtórzenie dla mnie kwestią bytu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3709
"To czyli co mam isc na trening i rozmawiać o szmatach miedzy seriami "- niekoniecznie,mozesz o lachonach
"Minimalna liczba serii to jaka"- taka ktora da maksymalny efekt przy minimalnym zuzyciu kalorii,na ogol jest to od 1 do 4 serii na partie miesniowa,dla mnie jest to 1-2 serie w zaleznosci o wielkosci miesnia,jako ze stosuje fbw i partie miesniowa robie min.3 razy w tyg. wiec ja chcac max szybko rosnac robie ok.6 serii na partie tygodniowo.

chcac sprawdzic jaka jest najbardziej optymalna liczba serii dla ciebie zacznij od 1 serri na partie(fbw)i 3 tyg.(split),co tydzien zwiekszaj o 1 serie az o momentu gdy twoje postepy beda najwieksze
Czesto poczatkujacy doża na treningu do maksymalnego "spompowania"miesnia robiac duza ilosc serii i do tego krotkie przerwy,na taki trening moga sobie pozwolic tylko zawodowcy,poczatkujacy ,pzrez kilka pierwszych lat treningu nawwet nie powinni na sile dozyc do takiego stanu na treningu,to przychodzi z doswiadczeniem,z odpowiednia suplementacja a nie dzieki zapie...niu serii za seria.
mysle ze tu jest twoj problem,jestes przetrenowany.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

fbw czy rzeczywiscie dobry ?

Następny temat

Roznica

Fruzelina