SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa spada po raz kolejny ! Czas do przodu !

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3177

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23
Witam Panowie. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.
Więc tak mam 20 lat,trenuję od 2 lat i 7 miesięcy. Zaczynałem od 79 kg ,maksymalnie miałem 104 kg jeszcze jakieś 2 miesiące temu.

Mój wzrost to 187-188cm .
Cel- Nie chce być wyrzeźbiony ,to nie w moim stylu. Chcę być po prostu duży bez żadnej rzeźby.Wiadomo że nie chcę wyglądać jak kupa tłuszczu :)

Nie brałem żadnych sterydów ,z odżywek tylko białko ,węglowodany ,kreatyne ,bcaa.
3 miesiące temu waga zaczęła spadać mi z 97 kg aż do 93 . Postanowiłem zrobić cykl na mono kreatynie i pomogło mi to ogromnie bo w ciągu miesiąca waga podskoczyła mi do 102 kg a po skonczonym cyklu nic nie spadło.
Teraz jem tyle samo ( staram się trzymać diete choć nie jest ona jakaś idealna ) trenuję systematycznie 3 razy w tygodniu (Pn ,śr .sob) i waga znów zaczyna mi spadać. Utrzymywałem cały czas 102-103 kg dziś jest już 100,5 -101 Kg

Mam troszkę swojego sprzętu i staram się ćwiczyć na tym ,posiadam hantle ,ciężarki ,oraz lawkę i dużo chęci.

Pytanie do Was koledzy. Co zrobić teraz aby znów ruszyć wagą w górę ? Chciałbym tak do 107 -108kg ale ciężko mi to idzie. Może coś wziąść ?
Ale co?
Macie moje fotki,nie są w jakiś pozycjach tylko po prostu normalne.



Tak może i jestem zalany ,ale po prostu taki chcę być . Wymiary klatki to 117cm ,biceps 45,8mm

Liczę na pomoc Panowie. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja: