SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa masa i jeszcze raz masa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1004

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2607
Witam.
Jestem ektomorfikiem i chcę nabrać masy bo wyglądam jak typowy sucharek z obliczeń wyszło mi, że moje zapotrzebowanie na kalorie dziennie wynosi 1658.71cal + 700-900cal (bo jestem ekto) mam 175cm wzrostu i ważę około 65kg.

Pomoże ktoś i powie mniej więcej chociaż jakie rzeczy mam jeść , czego się wystrzegać i ile posiłków w ciągu dnia spożywać ?
Jeśli ktoś się zna jakie suplementy też pomogą mi nabrać masy proszę o udzielenie mi rady :)

Kompletnie jestem zielony w gastronomii i nie wiem co jest dobre dla masy, a co też nie.

Za pomoc oczywiście obdaruje sogami :)
Pozdrawiam


PS: jak co, mam 16 lat [w tym roku 17 będzie]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2722 Napisanych postów 8344 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100280
Radze Ci na poczatek ułożyć diete... a potem dać ja do ewentualnych poprawek

Kompleksowe prowadzenie online.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 9947 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 52544
Przeczytaj tematy podwieszone, uloz diete, my ocenimy i poprawim. SUple sobie daruj, bierz sie za jedzenie i trening systematyczn.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert