SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa a Sila

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 529

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

25

Waga

73

Wzrost

172

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

2lata

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

laweczka hantle gryfy wolne ciezary

Dieta

tak plus mutant mass dla uzupelnienia prca nie zawsze pozwala trzymac sie diety wiec pomagam sobie mutantem

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

Mutant mass

Ostatnio przerabiany plan

push pull legs

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

laweczka 105 przysiad 90 martwy 110
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 185 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1538
Mam takie moze dosc oklepane pytanie ale nigdzie nie moge znajsc odpowiedzi cwiczac na mase jezeli moj rekord wynosi 105kg na plaskiej na klatke to na mase 85%ciezaru to jakies 90 kg wiec tym ciezarem powinienem robic ostatnie 6powtorzen czy od tego ciezaru 90kg czy mniejszym tzn zawsze prowadzilem dziennik i np moja pierwsz proba na silowni to 55 kg na klatke wiec cwiczylem ostatnie 6 powtorzen na maxa ile dalem rady wtedy to bylo jakies 46kg na ostatnia serie i z tyg na tydzien dokladalem zawsze 1 kg w lepsze dni wiecej w ten sposob doszedlem do 90 kg na ostatnia serie jest coraz ciezej ale idzie........czy ten sposob jest dobry czy cos partacze tzn czy robic ostatnie 6 cwiczen maxymalnym ciezarem dla mnie czy lekko zbastowac naprzyklad takim ciezarem konczyc ktorym dalbym rady zrobic np 8 powtorzen......dzieki za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
mozesz tak cwiczyc. ale nie do zalamania moze. i co jakis czas przerwa i lzejsze ciezary. jak idzie no to chyba dobrze :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 185 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1538
co jakis czas przerwa.......? zawsze robie plan na 2 miechy miedzy starym a nowym planem robie tygodniowa przerwe.Marula 100 uwazasz ze poza tym powinienem jeszcze wybrac jakis gorszy tydzien i zrobic go mniejszym obciazeniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
nie no o to mi chodzilo wlasnie z ta przerwa :) 2 miechy i zmiana treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 185 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1538
ok dzieki za pomoc sog dla Ciebie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwszy dzień na siłowni

Następny temat

Plan Treningu FBW - proszę o ocenę i sugestie

BF