SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MUTANT MASS

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3053

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1
WITAM JESTEM PORAZ PIERWSZY NA TYM FORUM I CHCIAŁEM SIE PORADZIC. MAM 36 LAT JESTEM SZCZUPŁEJ BUDOWY WZROSTU MAM 171 CENTYMETROW I WARZE 57 KG. CHCIAŁEM PRZYBRAĆ NA WADZE OKOŁO 10 KG. BYŁEM W POZNAŃIU GOŚĆ POLECIŁ MI MUTANT MASS I STWIERDZIŁ ŻE NIE MA OPCI ABYM NIE PRZYTYŁ . DAWKOWAŁEM DWA RAZY DZIENNIE RANO I WIECZOREM PO DWIE PEŁNE MIARKI ZJADŁEM WSZYSTKO I PRZYTYŁEM TYLKO TRZY KILOGRAMY.MORZE JEST COS CZEGO MI TEN GOŚĆ NIE POWIEDZIAŁ MORZE JESZCZE COS BYM MUSIAŁ BRAĆ .PS.JESTEM KIEROWCĄ TIRA RANO NIE JADAM JEDYNIE RAZ W CIĄGU DNIA , PROSZE MOŻE MI KTOŚ POMORZE.PRZEPRASZAM ZA BŁENDY JESTEM DESYLEKTYKIEM.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 26317 Wiek 110 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 135739
Top jak ty chcesz przytyć bez pożywienia ??
Na 1 obiadku i samym gainerze nie przytyjesz.
Musisz postarać sie o diete, i uzupełniać tym mutant massem.




zdr.

>Trening czyni mistrza<

Zabija nas to co najbardziej kochamy..


SFD Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 458 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5966