SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój plan treningowy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1218

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 254
Witam! od 2 tygodni zacząłem redukcje. Mam do Was pytanie czy aby na pewno mój plan treningowy jest w miarę dobry? :

Poniedziałek :
Trening : Ogólnousprawniające ćwiczenia ok 15 minut, biceps.
HIIT : (do 10 min po treningu) 15 sekund sprintu, 15 sek truchtu, 12 interwałów)
Jedzenie : Godzina przed treningiem białko np pierś z kurczaka, węgle np ryż, tłuszcze np orzechy. Do 20 min po jedzenie podobne jak przed treningiem.

Wtorek :
Trening : rozgrzewka 15 min, seryjki - 16x30 pompek :P (między seriami jakieś 2-3 minuty odpoczynku), Rozpietki - seryjki 3x60.
Jedzenie : Godzina przed treningiem białko np pierś z kurczaka, węgle np ryż, tłuszcze np orzechy. Do 30 min po jedzenie podobne jak przed treningiem.

Środa :
Trening : 15 min rozgrzewka, ABS
Jedzenie : Godzina przed treningiem białko np pierś z kurczaka, węgle np ryż, tłuszcze np orzechy. Do 30 min po jedzenie podobne jak przed treningiem.

Czwartek :
Trening : Ogólnousprawniające ćwiczenia ok 15 minut, biceps.
HIIT : (do 10 min po treningu) 15 sekund sprintu, 15 sek truchtu, 12 interwałów)
Jedzenie : Godzina przed treningiem białko np pierś z kurczaka, węgle np ryż, tłuszcze np orzechy. Do 20 min po jedzenie podobne jak przed treningiem

Piątek :
Trening : 15 min rozgrzewka, ABS
Jedzenie : Godzina przed treningiem białko np pierś z kurczaka, węgle np ryż, tłuszcze np orzechy. Do 30 min po jedzenie podobne jak przed treningiem.

Sobota :
Trening : rozgrzewka 15 min, seryjki - 16x30 pompek :P (między seriami jakieś 2-3 minuty odpoczynku), Rozpietki - seryjki 3x60.
Areoby : do 60 minut bieg.
Jedzenie : Godzina przed treningiem białko np pierś z kurczaka, węgle np ryż, tłuszcze np orzechy. Do 20 min po areoby podobne jak przed treningiem.

Niedziela :
Trening : 15 min rozgrzewka, ABS
HIIT : (do 10 min po treningu) 15 sekund sprintu, 15 sek truchtu, 12 interwałów)
Jedzenie : Godzina przed treningiem białko np pierś z kurczaka, węgle np ryż, tłuszcze np orzechy. Do 20 min po jedzenie podobne jak przed treningiem.



Do tego Dziele posiłki, jem co 2,5-3 godziny. Nie mam żadnej diety ale zdrowo się odżywiam, unikam "złych" węgli, jem dużo białka, pije dużo wody, jem dużo warzyw itp... Aha jeszcze pracuje fizycznie na budowie 8-9 godzin dziennie.

Chciałbym jeszcze zaznaczyć że przez ten trening i odżywianie w ciągu tych dwóch tygodni pozbyłem się ok 2 kg tłuszczu, zachowując mięśnie.
Macie może dla mnie jakieś porady? co zmienić? co dodać? Aby spalanie tłuszczu było jak największe, a spalanie mięśni jak najmniejsze?

Waga - 70
Wzrost 180
Wiek - 21
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8503
Pseudo-siłownia + HIIT?
Pseudo-siłowina + godzina aerobów? Wygląda to kiepsko.

Z resztą ja chciałbym zobaczyć ten Twój HIIT, skoro robisz 12 interwałów 15+15 i to jeszcze po 15 minutowym treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 254
Na siłownie nie chodzę bo nie mam czasu... Dlatego musialem znaleźć jakąś alternatywę w domowych warunkach np w godzinę robię ok 600 pompek + ok 200 rozpientek. Mięśnie rosną co prawda powoli ale rosną... Mnie się nigdzie nie śpieszy :P
ABS nie uważam za pseudosiłownie bo efekty widać.
HIIT Robię na maxa 15 sekund biegu z 15 sekundowym truchtem, nigdy nie kończę poniżej 12 interwałów chociaż już zdycham z przemęczenia. To dlatego bo jestem dość uparty.

Spodziewasz się u mnie spadków masy mięśniowej zamiast tłuszczowej? Jeśli tak to mógłbyś dać kilka porad aby temu zapobiec?
...
Napisał(a)
Usunięty przez Koniu151 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8503
Nie w tym rzecz. Tylko w Twój trening zawiera: pompki, rozpiętki oraz ogólnousprawniające (nie wiem co to dokładnie).
W ćwiczeniach siłowych chodzi o to, by zmuszać do dużego wysiłku możliwie wiele mięśni (mówię o planach, w których całość wykonuje się na jednej sesji).
Dlatego taki FBW opiera się na przysiadach, martwym ciągu na prostych - bo to ćwiczenia angażujące wiele partii. Bardzo sprzyja redukcji. Same ręce + klata jest dalekie od ideału.
Jeśli na siłowine nie ma szans, to spróbuj skombinować sobie hantle z większym obciążeniem.

HIITa wykonuj w dzień wolny od innych ćwiczeń, dla bezpieczeństwa mięśniowego. ABS nie nazywam pseudo-siłownią, to całkiem niezły trening mięśni brzucha - ale pamiętaj, że on tłuszczu nie spala.

Co do HIITa - mam znajomego, który przez lata trenował w drugiej drużynie Lecha Poznań. Treningi wydolnościowe miał regularnie. I dające w kość. Był w stanie zrobić max 7 interwałów i to 20+40. W sumie niewiele ponad dwie minuty sprintu w 7-minutowym ćwiczeniu.
Ty robisz 3 minuty sprintu w 6-minutowym ćwiczeniu. Dla mnie kosmos, zwłaszcza w kilka minut po treningu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Koktajle na mase

Następny temat

Co lepsze

NutLove