SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

LATO 2020

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6172

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 105 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29416
Cześć ! Zaczynam nowy dziennik po sporej przerwie . Będę notował tutaj treningi by miec motywacje itp. Cel - taki jak w temacie Moją inspiracją jest sylwetka Sadik'a Hadzovic'a .
Od 2 tygodni trzymam diete . Miałem sporo przerwy , chodzę do ortopedy ,problemy z kręgosłupem .

TYDZIEŃ 1
Plecy:
-martwy ciąg 85x4 75x8 70x10 65x12
-wiosłowanie sztangą 45x6 45x8 45x10 45x12
-podciąganie szeroko do klatki 4 serie po 6

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 105 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29416
Wiek :19. Wymiary :
Waga - równe 60kg :D.
Wzrost -171cm






Zmieniony przez - Fluor158 w dniu 2014-02-04 14:17:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2255 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47591
proporcje eleganckie, ile zajmuje ci taki trening? czujesz w ogóle plecy po nim ?

Kto robi przerwy, ten traci nerwy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 105 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29416
Cześć , ten trening nie był zrobiony do końca , przewaznie robie 2 cwiczenia więcej . Byłem już zmęczony więc zastopowałem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2255 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47591
Od momentu zmęczenia tak naprawdę zaczyna się trening

Kto robi przerwy, ten traci nerwy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 105 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29416
Klatka:
Wyciskanie sztangi na płaskej 62.5x5 55x8 50x10 40x12
Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 50x6 45x8 42,5x10 35x12
Rozpietki na skosie dodatnim 14x8 12x10 10x12 9x12
Dipsy cc+10kgx6 cc+5kgx8 ccx12

Biceps:
uginanie przedramion ze sztanga 27.5x6 25x8 20x12 15x12
uginanie przedramion z hantlami 12x7 10x11 9x12 8x12

Zmieniony przez - Fluor158 w dniu 2014-02-05 17:32:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94903
Sztywny - wszystko zależy od rodzaju zmeczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
No mc z masą ciała i wiosło na 40 kg zabije każdego ;)
Czepię się tych proporcji sztywny, bo dla mnie udo o obwodzie łydki nie jest proporcjonalne

Robisz tylko regresy czy po prostu źle zapisujesz ciężar?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2255 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47591
Źle się wyraziłem, chodziło mi bardziej o układ kostny tzn. stosunek obręczy barkowej do bioder, widzę duży potencjał + 10kg mięsa i będzie kot.
Adzik - wiadomo można mieć zawroty głowy, zemdleć podczas treningu, albo można uznać, że to nie ten dzień, "nie mam ochoty dalej cisnąć". Ogólnie są dwie szkoły jedni(kulturyści) twierdzą, że trzeba cisnąć do porzygu, a drudzy przykładowo Lee Haney, że jeśli po drugim ćwiczeniu czujemy wystarczającą pompę i zmęczenie to możemy skończyć trening.

Kto robi przerwy, ten traci nerwy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 105 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29416
Pandarek , wracam do dokładnego treningu , miałem trochę przerwy bo mi nastawiali kręgosłup . Muszę wyczuć cięzary , nie chce przesadzać . Ogólny zamysł to regresja.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 105 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29416
Dzisiejszy trening

BARKI:
-Wyciskanie sztangi w staniu 45x6 45x8 40x10 35x14
-Unoszenie hantli bokiem 9x16 8x16 7x16 7x16
-podciaganie sztangi do brody 30x6 25x10 25x12 25x12

TRICEPS:
-Sciaganie linki 36,5x7 32x10 27,5x10
-Pompki na poreczach cc+10x6 cc+10x10 cc+5x12
-Prostowanie reki w siadzie 8x12x12x12
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na siłę

Następny temat

Aerobki na redukcji - ile, kiedy i czy dobrze?